رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان از توقیف دو دستگاه خودرو با مواد خوراکی و لوازم خانگی قاچاق در استان همدان خبر داد و گفت: بعد از بازرسی و تخلیه کالا‌های موجود در خودروهای مذکور مقدار ۴۵۰ کیلوگرم مواد خوراکی غیر مجاز و تعداد ۷۲۰ قلم انواع لوازم خانگی با ارزش تقریبی ۸ میلیارد ریال کشف شد.
کد خبر: ۱۱۲۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶ 01 October 2023

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان از توقیف دو دستگاه خودرو با مواد خوراکی ولوازم خانگی قاچاق در استان همدان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، مجتبی محمدی گفت: مامورین پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی و حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان همدان به دو دستگاه خودرو شوتی که با حرکات مخاطره‌آمیز و سرعت بالا در حال تردد بود، مشکوک شده و پس از توقف خودرو‌ها آن‌ها را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: بعد از تخلیه کالا‌های موجود مقدار ۴۵۰ کیلوگرم مواد خوراکی غیر مجاز و تعداد ۷۲۰ قلم انواع لوازم خانگی با ارزش تقریبی ۸ میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان تصریح کرد: در این خصوص دو نفر دستگیر و پرونده قضایی تشکیل که در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

محمدی در پایان با تشکر از همکاری آگاهانه شهروندان با پلیس، گفت: از شهروندان می‌خواهیم چنانچه اطلاعی از چگونگی ورود و نگهداری کالای قاچاق دارند از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گرفته و برخورد قانونی با متخلفان انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار