مسابقات قهرمانی تکواندوی کشور در رده سنی جوانان و نوجوانان در اردبیل آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۲۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴ 15 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در آیین افتتاح مسابقات پسران قهرمانی تکواندوی کشور که عصر امروز در ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار شد، تیم‌های شرکت‌کننده از استان‌های مختلف کشور با رژه از مقابل جایگاه به صورت منظم رقابت‌های خود را آغاز کردند تا این رویداد ورزشی به صورت رسمی و با میزبانی اردبیل آغاز شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: در گرامیداشت هفته تربیت بدنی این مسابقات به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود تا تکواندو که یکی از رشته‌های مدال‌آور و دارای ظرفیت‌های خوب قهرمانان کشورمان است، بتواند در گروه‌های سنی مختلف زمینه قهرمانی‌های بیشتر را فراهم آورد.

ایوب بهتاج اردبیل را از قطب‌های اصلی رشته‌های رزمی و استعدادهای ناب در این رشته معرفی کرد و گفت: در اکثر این رشته‌ها استان اردبیل ریشه در مسابقات ملی و بین‌المللی افتخارات بسیار زیادی را به دست آورده است.

وی به ساخت خوابگاه‌های ورزشی نیز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر استادیوم ورزشی تختی اردبیل مجهز به خوابگاه 100 نفری است و احداث خوابگاه ورزشی در مشگین‌شهر و گرمی نیز به انجام رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از ساخت خوابگاه در شهرستان خلخال و پارس‌آباد خبر داد و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا با مشارکت بخش خصوصی در مرکز استان نخستین هتل ورزشی اجرایی و عملیاتی شود.

بهتاج به تجهیز سالن ورزشی شش هزار نفری رضازاده اشاره کرد و ادامه داد: با حمایت استاندار اردبیل و با صرف یک میلیارد تومان اعتبار تعویض کف‌پوش و سیستم صوتی در این سالن ورزشی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: امیدواریم در همه این فعالیت‌ها و میزبانی رقابت‌های مختلف ملی و بین‌المللی بتوانیم از ظرفیت این سالن ورزشی نیز استفاده کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار