بصورت تمام وقت واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی و تجاری را رصد کرده و حل مشکلات آنها را به جد پیگیری می کنیم
کد خبر: ۱۱۲۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۷ 03 September 2023

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی؛ نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران در اولین جلسه شورای هم خانواده صنعت، معدن و تجارت استان که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و بخش های خصوصی برگزار شد با تبریک هفته دولت افزود:

یکی از وظایف اصلی که برای این اداره کل در این مدت تعریف کردیم پایش و رصد دائمی واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی بوده و حل مشکلات مبتلا به این بخش ها را از طریق تمامی اهرم های قانونی پیگیری و ان شا الله با همت مسئولین استانی و کشوری حل خواهیم کرد.

وی در ادامه به هماهنگی های چند ماه اخیر فیما بین نمایندگان تشکل های خصوصی و این اداره کل اشاره و افزود: در طی این مدت با توجه به اهتمام و هماهنگی هایی که به وجود آمده عملاً شاهد تصمیم گیری های خوبی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در دفاع از واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی بوده ایم.

او اظهار داشت: این شورا می تواند نقش موثر و اثرگذاری در اقتصاد استان داشته که پیامد این همکاری ها قطعاً در رشد اقتصادی، افزایش بهره وری و افزایش اشتغال استان خودش را نشان خواهد داد.

مدیرکل صمت مازندران در ادامه به منویات مقام معظم رهبری(ره) در دیدار اخیر معظم له با هیات دولت اشاره و یادآور شد: تصمیمات ما باید منجر به کاهش تورم، رشد تولید، ثبات بازار در استان گردد.

کهنسال در پایان تصریح کرد: تقدیر استاندار از اداره کل صمت در جشنواره شهید رجایی در بخش ایجاد اشتغال یقیناً نتیجه همکاری های نزدیک اعضای این شورا و تلاش های صورت گرفته همکاران اداره کل صمت مازندران بوده که یقیناً با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد دست یابی به اهداف از پیش تعیین شده در حوزه اشتغال در سالجاری خواهیم بود.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار