کد خبر: ۱۱۲۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰ 28 August 2023

به گزارش تابناک مازندران ، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از بهره برداری ۱۱۳ پروژه تامین برق متقاضیان و اصلاح و بهینه سازی شبکه با مبلغ هزار و ۶۰ در هفته دولت امسال خبر داد.

سید کاظم حسینی کارنامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه های قابل بهره برداری هفته دولت شامل اصلاح و بهینه سازی، احداث و توسعه شهری و روستایی، کاهش تلفات، تامین برق، تبدیل سیم به کابل، تجهیز پست زمینی، توسعه فیدر، رفع ضعف ولتاژ و احداث ساختمان اداری است.

وی تعداد طرح‌های قابل بهره برداری هفته دولت را به تفکیک شهرهای استان برشمرد و یادآور شد: این پروژه ها در بابل ۸ پروژه ، ساری ۹ پروژه، نکا ۳ پروژه، سوادکوه ۱۲ پروژه، آمل ۱۱ پروژه، جویبار ۴ پروژه، سیمرغ ۷ پروژه، گلوگاه ۲ پروژه، قائمشهر ۱۴ پروژه، میاندرود ۱۹ پروژه، فریدونکنار ۶ پروژه، بهشهر ۳ پروژه و بابلسر با ۱۵ پروژه مورد بهره برداری قرار می گیرد .

حسینی کارنامی به تشریح اقدامات این شرکت در دو سال گذشته پرداخت و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون در بخش توسعه و نگهداری شبکه های روستایی ۲۲۰۰ میلیارد ریال و در بخش توسعه و اصلاح شبکه های شهری مبلغ ۱۲ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد:همچنین از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۴۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط ،۱۴۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۳۶۰۰ پست توزیع با ظرفیت ۲۱۰ مگاولت امپر در حوزه توزیع برق مازندران احداث و نصب شده است .

این مسئول اظهار کرد: افزایش گرمای هوا در استان طی روزهای اخیر، به روند افزایشی مصرف برق دامن زده است لذا تمامی هم استانی های گرامی با مدیریت صحیح مصرف برق و توصیه به صرفه جویی در مصرف به سایر شهروندان، خدمتگذاران خود را در صنعت برق کشور یاری نمایند تا در سال جاری شبکه برقی پایدار و به دور از خاموشی داشته باشیم.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار