در سومین روز از هفته دولت صورت پذیرفت:
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، خانه بهداشت روستای کُلِتْ شهرستان نکا با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴ 26 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، در این مراسم، مرتضی رمضانی سرپرست فرمانداری، قاسمی معاون سیاسی و امنیتی، محمدکاظم محمدی لائینی بیت امام جمعه شهرستان نکا، شجاعی سرپرست امور گسترش معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، علیرضا خانجانی رئیس شبکه بهداشت و درمان نکا، اعضای مجمع خیرین سلامت و دیگر مسئولان و خانواده شهدا و جمعی از اهالی این روستا حضور داشتند.

 

افتتاح خانه بهداشت روستای کُلِتْ نکا با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان  

سرپرست فرمانداری نکا گفت: توزیع عدالت اجتماعی و خدمات بهداشتی و درمانی عمومی از اهداف و برنامه‌های ویژه دکتر رئیسی و دولت سیزدهم می‌باشد که با تمام توان برای تحقق این اهداف در شهرستان تلاش خواهیم کرد.

مرتضی رمضانی ضمن تقدیر از خَیِّرین، نقش آنان را در توسعه زیربنای بهداشتی و درمانی شهرستان بی‌بدیل دانست.

 

افتتاح خانه بهداشت روستای کُلِتْ نکا با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان  

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نکا گفت: خانه بهداشت روستای کُلِتْ، دارای ۲۰۰ متر مربع زیربنا و در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع احداث شده است که مبلغ هزینه شده برای آن حدود ۷۵۰ میلیون تومان و ۱۵۰ میلیون تومان جهت تجهیزات اداری و پزشکی از محل اعتبار خَیِّرساز و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مازندران می‌باشد.

 

افتتاح خانه بهداشت روستای کُلِتْ نکا با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان  

خانجانی همچنین گفت: با افتتاح این خانه بهداشت، ۲ نفر مشغول به کار می‌شوند و ۷۵۲ نفر و ۲۶۰ خانوار روستای کُلِتْ تحت پوشش خدمات آن قرار می‌گیرند.

وی در پایان، با بیان اینکه، این پروژه از سال ۱۴۰۱ شروع و در سال ۱۴۰۲ به اتمام و امروز به بهره‌برداری رسید، افتتاح آن را به مردم روستای کُلِتْ تبریک گفت.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار