کد خبر: ۱۱۱۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹ 05 August 2023

به گزارش تابناک مازندران از ایسنا، تقریبا ۲ سال از شروع به کار دولت سیزدهم می گذرد که بررسی دقیق و آماری اقدامات و ریل‌گذاری هایی که در بخش های گوناگون صورت گرفته است بیانگر موفقیت تیم دولت سیزدهم در طی ۲۴ ماه اخیر است.

در آستانه ۲ سالگی شروع فعالیت دولت سیزدهم رصد و ارزیابی دستاوردهای دولت در مازندران نشان دهنده این موضوع اساسی است که تحولات قابل توجهی در حوزه اقتصادی، صنعتی و گردشگری صورت گرفته و جهش راهبردی در مسیر عملیاتی شدن توسعه  استان محقق شده است.

با روی کارآمدن دولت آیت الله رئیسی که زنده نگه داشتن امید مردم به زندگی در دوران ریاست خود در قوه قضائیه عملکرد قابل توجهی داشته است پس از حضور خود در نهاد ریاست جمهوری عزم خود را بر خدمت شبانه روزی به مردم جزم کرد؛ به همین منظور فعالیت جهادی برای توسعه و پیشرفت کشور را در صدر برنامه های خود طی ۲ سال گذشته  قرار داد.

پنجشنبه بیستم آبان ۱۴۰۰ که سیدمحمود حسینی‌پور با حضور وزیر کشور به عنوان بیست و چهارمین استاندار مازندران معرفی شد سخنان آتشین و قاطعی را ابراز کرد و به گفته خودش به هیچ گروه و جریانی بدهکار نیست و اکنون نزدیک به ۲۱ ماه از دوره مدیریت سید محمود حسینی پور در استان مازندران می گذرد که رصد و ارزیابی عملکرد  حوزه‌های مختلف میزان تاثیرگذاری استاندار در روند توسعه اقتصادی مازندران را بیشتر برجسته می سازد.

در نگاهی اجمالی به عملکرد بیست و چهارمین استاندار مازندران می توان تسهیل در صدور مجوزها برای حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی، حمایت ویژه از فعالین   صنعت گردشگری در استان و تلاش‌ بی وقفه برای استقرار اسکله رو-رو در بندر امیرآباد، دیدار با سفیران کشورهای مختلف خارجی و احیای واحدهای راکد تولیدی را مورد توجه قرار داد . 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار