طبق ارزیابی‌های معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری در کمتر از ۱۶ ماه گذشته ۱۵۳ بنگاه اقتصادی به چرخه تولید بازگردانده شد.
کد خبر: ۱۱۱۲۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱ 29 June 2023

به گزارش تابناک مازندران ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران گفت : پنج واحد صنعتی راکد مازندران طی هفت روز گذشته با اعطای تسهیلات ۶ میلیارد تومانی و تقسیط معوقات بیمه‌ای، مالیاتی و بانکی به چرخه تولید باز گردانده شد.

حسن خیریانپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که با برگشت این تعداد بنگاه اقتصادی به چرخه تولید برای ۴۰ نفر شغل ایجاد شده است، افزود : طبق زمان‌بندی و با پیگیری موردی مشکلات تولیدکنندگان، درصدد شکوفایی تولید و اشتغال در مازندران هستیم.
وی با بیان این که، در ابتدای سال گذشته، ۳۷۵ واحد صنعتی راکد در مازندران وجود داشت، خاطر نشان کرد : طبق ارزیابی‌های معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری در کمتر از ۱۶ ماه گذشته ۱۵۳ بنگاه اقتصادی به چرخه تولید بازگردانده شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران با اشاره به روند مثبت اشتغالزایی برای افراد بیکار در کارخانه‌های استان طی ماه‌های گذشته، افزود: اشتغالزایی برای ۶ هزار نفر در حوزه صنعت مازندران از دستاوردهای ماندگار دولت مردمی سیزدهم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار