فرماندار بابلسر با اشاره به اینکه این شهرستان گردشگرپذترین شهر کشور است، گفت: اعتبارات ملی شهرستان گردشگرپذیر بابلسر افزایش یابد.
کد خبر: ۱۱۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 13 October 2015
 سیدعلی اسد در گفت‌وگو با خبرنگار در بابلسر، اظهار داشت: استقرار مجموعه‌های رفاهی، تفریحی، موسسات دولتی و غیردولتی و دارا‌بودن بیش از 30‌هزار تخت اقامتی و نام آشنا بودن بابلسر سبب حضور سالانه بیش از دو میلیون گردشگر داخلی و خارجی به این شهرستان شده است.
وی افزود: شهرستان بابلسر با بیش از 25 هزار نفر جمعیت به عنوان یکی از شهرستان‌های ساحلی، زیارتی، سیاحتی، دانشگاهی و گردشگری مرکزی استان به شمار می‌آید و از 3 بخش و 3 شهر تشکیل شده است.
فرماندار بابلسر، تصریح کرد: بابلسر از زمین‌های زراعی و کشاورزی مستعد جهت کشت و تولید انواع محصولات باغی و زراعی، تولیدی‌های بزرگ و کوچک مبل‌سازی، صنایع تولیدات قطعات خودرو، مرکز صید و کیلکا و تولید و تکثیر ماهیان خاویاری برخوردار بوده و در تولید نیشکر و توت فرنگی نیز در جایگاه نخست کشور قرار دارد.
اسد، وجود آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع)، دانشگاه مازندران به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی شمال کشور، عبور دو رودخانه در مرکز شهر و بیش از 24 کیلومتر ساحل ماسه‌ای و جنگلی را به عنوان برخی از امتیازات این شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: استقرار 7 دانشگاه و بیش از 12 دانشکده و 17هزار دانشجوی در حال تحصیل و صدها عضو هیئت علمی و کسب بیش 100 رتبه تک رقمی و زیر 1000 توسط دانش‌آموزان این شهرستان، نخبگان، اساتید، صاحب نظران و نثار بیش از 500 شهید گلگون کفن و هزاران جانباز و آزاده به انقلاب اسلامی نیز از دیگر امتیازات این شهرستان محسوب می‌شود.
وی افزود: برخورداری از امتیازات بالای این شهرستان در بسیاری از حوزه‌های علمی و فناوری، کشاورزی، افتصادی، سیاسی و اجتماعی سبب وجه تمایز این شهرستان با سایر شهرستان‌ها و تردد حجم عظیمی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به این شهرستان شهیدپرور و ولایی استان مازندران شده و ارائه خدمات مطلوب به این طیف عظیم و گسترده در تمام فصول سال نیازمند تعریف و تأمین ردیف اعتبارات ملی است.
فرماندار بابلسر، خاطرنشان کرد: تعریف و تأمین ردیف اعتباری مناسب جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر فراشهرستانی و ملی علاوه بر رفع بسیاری از مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی ساکنان این منطقه سبب توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی و افزایش رضایت‌مندی مردم در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار