کد خبر: ۱۱۰۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱ 11 May 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اداره هواشناسی مازندران ‌با پیش‌بینی ورود سامانه جدید اعلام کرد که آسمان این استان از امشب تا روز دوشنبه هفته آینده نیمه ابری تا ابری و با بارش باران، وزش باد و کاهش چند درجه ای دمای هوا همراه باشد.

بر اساس این گزارش ، اداره هواشناسی با اشاره به گرمی هوا و افزایش چند درجه ای دما طی امروز در مازندران پیش بینی کرد که از شامگاه پنجشنبه آسمان این استان بتدریج ابری و با وزش باد و در ارتفاعات نیز با بارش پراکنده باران همراه خواهد بود.

طبق این پیش بینی آسمان مازندران در روز جمعه نیمه ابری تا ابری و با بارش پراکنده باران، وزش باد و کاهش دما همراه است و در روز شنبه از میزان ناپایداری های جوی کاسته می شود اما دوباره از شامگاه شنبه مناطق غربی شاهد رگبار باران خواهند بود.

هواشناسی مازندران پیش بینی کرد که روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز شرایط جوی این استان با کاهش دما و به طور متناوب با بارندگی و وزش باد و در روز سه شنبه نیز با بارش پراکنده بارنا همراه باشد.

طبق پیش بینی هواشناسی هر چند میانگین دمای هوا تا روز شنبه آینده در مناطق مرکزی وشرقی نیز ۲۲ تا ۲۳، مناطق غربی بین ۱۹ تا ۲۰ و مناطق کوهستانی و ارتفاعات نیز بین ۱۸ تا ۲۵ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود اما با ورود سامانه جدید، دمای هوای مازندران در روزهای شکنبه و دوشنبه هفته آینده همچنان روند کاهشی را در پیش بگیرد.

جدول پیش بینی پنج روزه هواشناسی نشان می دهد که میانگین دمای هوا در مناطق مرکزی و شرقی از ۲۵ تا ۳۰ درجه سانتی گراد بالای صفر در طی امروز، در روز دوشنبه هفته آینده با چندین درجه کاهش به ۱۷ تا ۱۸ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد. میانگین دمای هوا در مناطق غرب نیز از ۲۲ تا ۲۴ درجه سانتی گراد بالای صفر در روزجاری، با چند درجه کاهش در روز دوشنبه هفته آینده به ۱۴ تا ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار