فرماندار بابل با اشاره به وجود شیرابه‌های زباله انجیل‌سی بابل، گفت: اگر در حوزه رفع معضل زباله کار علمی صورت نگیرد، با واکنش مردم و ایجاد تنش اجتماعی مواجه خواهیم بود.
کد خبر: ۱۱۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ 12 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان بابل، محمدتقی عباس‌پور صبح امروز در جلسه هماهنگی کلنگ‌زنی تصفیه شیرابه سایت دفن زباله انجیل‌سی بابل در سالن اجتماعات فرمانداری بابل اظهار کرد: حضور رئیس جمهور و هیئت همراه به مازندران فرصت خوبی است تا نیازهای اساسی شهرستان‌ها بررسی و رفع شود.
وی با اشاره به اینکه یکی از بزرگ‌ترین مشکلات مازندران و به ویژه شهرستان بابل معظل زباله است، افزود: با توجه به حساسیتی که در شهرستان بابل در حوزه زباله ایجاد شده، اگر بخواهیم زباله را در هر نقطه‌ای دفن کنیم با برخورد قاطع مردم مواجه می‌شویم.
فرماندار بابل تصریح کرد: اگر در حوزه رفع معضل زباله کار علمی صورت نگیرد و دفن علمی زباله را نداشته باشیم، دچار واکنش مردم و ایجاد تنش اجتماعی خواهیم شد.
عباسپور با اشاره به اینکه وجود شیرابه‌های زباله انجیل‌سی سبب اعتراض مردم و محیط زیست شده است، خاطرنشان کرد: برای حل این مشکل قراردادی از سوی شهرداری و شورای شهر با دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل منعقد شد تا عوارض منفی شیرابه برطرف شود.
فرماندار بابل گفت: شهرستان بابل ظرفیت‌های علمی بی‌شماری دارد که از جمله وجود دو نفر از نخبگان مطرح جهانی به نام‌های دومیری و جهانشاهی هستند که این پروژه را به عهده گرفتند و امیدواریم با عنایت دولت تدبیر و امید شاهد رفع این مشکل در شهرستان باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار