نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی در پیامی شهادت سروان احمد کشوری را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۱۰۸۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹ 14 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله دری و مخلص الائمه با صدور پیامی مشترک، شهادت سروان احمد کشوری مامور نیروی انتظامی که در درگیری با قاچاقچیان به فیض شهادت نائل آمد را تسلیت گفتند.
آنان در این پیام گفتند: در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و امام راحل، شهادت این مدافع وطن که با ایثار و فداکاری، جانش را برای برقراری امنیت و آسایش جامعه فدا کرد و پس از آن هم با اهدای اعضای بدن خود جان تعدادی از هم وطنان را نجات داد را به حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، فراجا، مردم شریف استان مرکزی و لرستان و بیت مکرم او تبریک و تسلیت می گوییم.
در این بیانیه آمده است: نیرو‌های جان برکف انتظامی در سنگر‌های مختلف از جمله امنیت، اقتصاد و جبهه‌های فرهنگی و اجتماعی مدافعانی هستند که با نثار خون خود به مردم خدمت رسانی می‌کنند و این شهید بزرگوار هم مثل سایر همرزمانش به وظیفه خود عمل کرد و به شهادت رسید.
این شهید والامقام چند روز پیش در ساوه به یک خودروی قاچاقچی با پلاک سرقتی مشکوک و در عملیات تعقیب و گریز با قاچاقچیان مجروح و مرگ مغزی شد و دیروز در بیمارستان حضرت ولیعصر تهران به شهادت رسید و اعضای بدنش به نیازمندان اهدا شد.
شهید سروان احمد کشوری اهل استان لرستان، متاهل و دارای یک فرزند پسر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار