استاندار مرکزی از ورود ۵۵۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی و درمانی در دولت سیزدهم به استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷ 16 May 2024

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه عصر امروز در نشست راویان پیشرفت و بازدید از پروژه‌های حوزه بهداشت و سلامت استان مرکزی گفت: از سال 1395 تا سال 1400 در مجموع 3 هزار و 200 میلیارد تومان بودجه عمرانی وارد استان شد اما سال 1401 به تنهایی 5 هزار و 24 میلیارد تومان بودجه در استان هزینه شد که نشان می‌دهد 60 درصد بیش از مجموع شش سال گذشته بودجه عمرانی وارد استان شده است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه نهضت تکمیل طرح‌های نیمه تمام از برنامه‌های اولویت‌دار دولت سیزدهم است و در استان مرکزی نیز با جدیت دنبال می‌شود،افزود:۸۰ هزار پروژه نیمه تمام در سال ۱۴۰۰ در سطح ملی شناسایی شد که اگر ۳۰ سال بودجه کشور هیچ جای دیگر صرف نشود، نمی توان پایان این پروژه‌ها را دید.

بیمارستان 144 تخت خوابی خمین از دیگر پروژه‌های باقی مانده از دولت‌های قبل بود که بعد از 14 سال افتتاح شد و اکنون به عنوان یکی از مراکز درمانی بی نظیر فعالیت می‌کند. شتاب بسیار خوبی در پروژه‌های عمرانی استان در دولت سیزدهم ایجاد شده است و برای نخستین بار در تاریخ استان مرکزی تعدادی از پژوه‌ها در دو یا سه شیفت فعال شدند.

استاندار مرکزی در ادامه به پروژه‌های عمرانی استان اشاره کرد و گفت: پروژه آبرسانی به تفرش با ۶۳ کیلومتر، یک‌هزار و ۳۰۰ تیر پایه برق و سه ایستگاه پمپاژ از دیگر اقدامات در دولت سیزدهم است که به زودی افتتاح می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار