فرماندار چالوس خبر داد؛
نگاه و رویکرد دکتر حسینی پور استاندار مازندران به مقوله سرمایه گذاری و تولید ویژه است و همه تلاش ایشان رفع موانع تولید از پیش پای سرمایه گذاری،در سطح استان است
کد خبر: ۱۰۸۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 13 January 2023

به  گزارش تابناک مازندران، دکتر قاسمی، فرماندار چالوس در گزارشی،از همایش فرصت های سرمایه گذاری ۳ شهرستان نوشهر چالوس و کلاردشت ، اظهار داشت:

همایش فرصت های سرمایه گذاری در چالوس با استقبال بی نظیر سرمایه گذاران و نخبگان جوان روبروشد . 

حضور نخبگان جوان در همایش فرصت های سرمایه گذاری شهرهای نوشهر، چالوس و کلاردشت  


ما شاهد پویایی،و نشاط در نمایشگاه فرصت های سرمایه گداری ۳ شهرستان نوشهر چالوس،و کلاردشت بودیم.

وی افزود:نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری
کیفی،و دانش بنیان بود و نقش و مشارکت شرکت های دانش بنیان با حضور نخبگان جوان در این همایش،و نمایشگاه برجسته و مثال زدنی بود.

فرماندار چالوس خاطر نشان کرد:هدف از برگزاری این همایش در چالوس دست یابی به زبان مشترک و تقویت همکاری بین بخش دولتی ، نهادهای عمومی غیر دولتی و بخش خصوصی و تعاونی ها در حوزه سرمایه گداری ،تولید و اشتغال بود.

وی ادامه داد:در همایش فرصت های سرمایه گذاری نزدیک به ۱۷۰ طرح سرمایه گداری مربوط به ۳ شهرستان نوشهر،کلاردشت و چالوس،به دبیرخانه همایش مستقر در فرمانداری چالوس ارسال شد.

دکتر قاسمی تصریح کرد:توان و طرفیت سرمایه گذاران
در ۳ شهر ستان و از جمله در شهرستان چالوس برای امر سرمایه گذاری بالااست.

وی افزود:نگاه و رویکرد دکتر حسینی پور استاندار مازندران به مقوله سرمایه گذاری و تولید ویژه است و همه تلاش ایشان رفع موانع تولید از پیش پای سرمایه گذاری،در سطح استان است.

وی در پایان گفت:از حضور استاندار مازندران .معاونین وزیر صمت و گردشگری ،امام جمعه چالوس و نماینده مجلس ،معاون استاندار ،فرمانداران شهرستان های نوشهر و کلاردشت ،مدیران کل ستادی استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان و سرمایه گذاران و تشکل های خصوصی ،تعاونی ها ،،شرکت های دانش بنیان و ازاصحاب رسانه که در این همایش حضور قوی داشتند تشکر می کنم.

از عوامل اجرایی همایش و اعضای دبیرخانه مستقر در فرمانداری چالوس،و مسولان کمیته های همایش قدردانی و تشکر دارم

مهدی رفیعی خبرنگار تابناک بابل 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار