بازاریان رامسر در سخت ترین شرایط اقتصادی ایام کرونا و رکود کسب و کار پای کار بودند و وظیفه اصلی ما حمایت از اصناف و بازاریان است.
کد خبر: ۱۰۷۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸ 17 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اجلاسیه اتاق اصناف شهرستان رامسر با حضور ابراهیم شیرود عشوریان سرپرست فرمانداری شهرستان رامسر، سرهنگ محمدرضا خمسیه فرمانده مقتدر سپاه، سعید فیلی رئیس اداره صمت، خلعتبری مسئول عتبات عالیات، ریاست و اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی برگزار شد.

در این نشست احمد معارفی رئیس اتاق اصناف شهرستان رامسر با عرض خیر مقدم خدمت مهمانان گرامی و تقدیر از زحمات چندین ساله رئیس و اعضای هیئت رئیسه سابق اتاق اصناف به بیان عملکرد یک ماهه اتاق اصناف پرداخت و گفت: اتاق اصناف با همکاری مسئولین و روسای اتحادیه های صنفی در راستای تنظیم بازار، ایجاد هماهنگی بین اتحادیه‌ ها و نظارت بر عملکرد آنها، توسعه و رونق کسب و کار و بررسی و حل مشکلات اصناف و در راستای قانون فعالیت دارد.

معارفی جهت شفاف سازی به بیان بیلان مالی اتاق اصناف پرداخت و افزود: بازاریان رامسر در سخت ترین شرایط اقتصادی ایام کرونا و رکود کسب و کار پای کار بودند و وظیفه اصلی ما حمایت از اصناف و بازاریان است.

در این جلسه روسای اتحادیه های صنفی به بیان مشکلات بازار پرداختند و خواستار حمایت مسئولین جهت رفع مشکلات و موانع پیش روی شدند

سرپرست فرمانداری شهرستان رامسر در این نشست گفت: در این ایام به حال کشور بد گذشت و اغتشاشگران و معاندان سوار بر موج شدند و لطمه زدند،که باید با تشخیص راه را تفکیک کنیم.

ابراهیم شیرود عشوریان خاطر نشان کرد: به همت مردم شریف رامسر عاقلانه و عادلانه در کنار نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی به امنیت شهرستان رامسر کمک کردند تا کسی آسیب مالی و جانی نبیند.

وی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر برخی از بازاریان در میدان امام، بنا به موقعیت مکانی کسب و کار میزانی از ساعت فعالیت اقتصادی را تعطیل کردند افزود: از قدیم الایام تا امروز معرفت در بازار موج میزند و مسجد بازار، تکیه ها و مهدیه های بازار حکایت از معنویت در کنار اقتصاد دارد.

عشوریان گفت: کسب و کار حلال آرامش را در مردم فراهم میکند و آموزش جهت کسب و کار با توجه به رویه دینی، مذهبی و اسلامی امری ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه بی توجهی به بازار و کج خلقی سبب التهاب در بازار خواهد شد تصریح کرد: بازاریان در نوسانات قیمت ها دست و پنجه نرم می‌کنند تا ثبات اقتصادی برقرار شود و دولت سیزدهم جراحی اقتصادی و پیشگیری از سوء استفاده را در پیش گرفته است.

سرپرست فرمانداری شهرستان رامسر افزود: روسای اتحادیه ها امین اصناف هستند و باید شنوایی را به صرف عموم عام کنیم‌.

عشوریان با بیان اینکه تاکسی عمومی جهت سرویس دهی داخل شهری باید غنی باشد گفت: بار ترافیکی و نداشتن پارکینگ تجاری و مسکونی برای کسبه آسیب زا است و در تصمیم گیری های شورای اسلامی شهر باید مذاکره کنیم تا جوانب بازار را ببینند.

فرمانده سپاه رامسر در این جلسه با بیان اینکه سپاه و بسیج در کنار اصناف به امنیت بازار کمک خواهند کرد و جهت رونق بازار باید کار پژوهشی و مطالعاتی انجام شود تصریح کرد: چشم انداز خوبی برای رونق و توسعه بازار وجود دارد و برای جا نمایی و توسعه بازار و دسترسی گردشگران و شهروندان برای خرید مایحتاج، طرح جامع زیباسازی در راستای رونق بازار و پای کار بودن اصناف بسیار مهم است.

سرهنگ محمدرضا خمسیه گفت: کیفیت،کمیت، گرانی و دسترسی مردم به مایحتاج عمومی بررسی شود و همه دستگاه های مرتبط با رفع موانع جهت رونق و شکوفایی تولید و عرضه کالا پای کار باشند.

وی با اشاره به اینکه قانون مداری بازاریان و هم افزایی در رامسر وجود دارد افزود: در حوادث و اتفاقات اخیر دشمنی دشمنان جهت بر هم زدن نظم اجتماعی بود و مدیران باید کمک کنند زخم ها برطرف شود و جهت رفع مشکلات مردم کمک کنیم.

وی گفت: با جهاد و امید آفرینی یاس و نا امیدی را در مردم کم کنیم که نیاز به جهاد تبیین داریم.

خبر: جلال کمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار