وضعیت زمین و اراضی در استان مازندران با دیگر مناطق کشور متفاوت است و ملاک ما دستورالعمل وزیر جهاد کشاورزی است و طبق آن باید اقدام صورت گیرد
کد خبر: ۱۰۷۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲ 12 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، استاندار مازندران با اشاره به این که قرار است کارشناسانی از هند برای بازدید از باغات کیوی سفر کنند، گفت:

کیوی استان به هند صادر می شود.

 سید محمود حسینی پور صبح شنبه در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولتی با بیان اینکه به سرعت باید در کمیسیون مربوط مشکلات مردم را رفع کنیم، تشکیل جلسات فوق العاده را برای گره گشایی از مسائل مردم ضروری دانست.

وی با تاکید بر توسعه کشت گلخانه‌ای در استان، آن را یکی از مؤلفه‌های ارزیابی و توسعه صادرات بیان کرد و گفت: باید مشکل گلخانه داران را در استان پیگیری و رصد کرد.

وی خواهان ارائه تسهیلات برای به روزشدن تجهیزات و امکانات در گلخانه‌ها شد و با اشاره به صادرات کیوی گفت: قرار است کارشناسی از هند برای بازدید از باغات و صادرات این محصول به استان سفر می‌کنند.

استاندار مازندران یادآور شد: باید تولیدات متناسب با استانداردها باشد و ضرورت دارد تا دستگاه‌های مختلف به فکر حل مسائل باشند و صرف اعمال قانون جواب نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه نگاه حل مسئله می‌تواند راهگشا باشد، گفت: در شرایط جنگ اقتصادی باید به فکر تولید و از آن حمایت شود.

حسینی پور مسئله تولید را بسیار مهم دانست و گفت: باید با تکیه بر روش‌ها مسائل فراروی را حل کرد و باید کارشناسان در این زمینه برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

استاندار مازندران بر لزوم تسهیل در فضای کسب و کار تاکید کرد و گفت: وضعیت زمین و اراضی در استان مازندران با دیگر مناطق کشور متفاوت است و ملاک ما دستورالعمل وزیر جهاد کشاورزی است و طبق آن باید اقدام صورت گیرد.

عبدالله مهاجر رئیس اتاق بازرگانی مازندران خواهان اجرای مصوبه رعایت فواصل گلخانه‌ها با تأسیسات دامپروری شد و گفت: طبق دستور وزیر جهاد کشاورزی باید معافیت ۵۰ درصدی در اجرای این مصوبه اعمال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار