در حضور جمعی از مسوولان استانی
سرانجام در تداوم خدمات دولت در استان، طی آیینی با حضور جمعی از مسوولان استانی و محلی در فرودگاه نوشهر؛ پرواز مسقط - شیراز - نوشهر و بالعکس؛ برقرار شد.
کد خبر: ۱۰۶۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴ 10 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، این پرواز توسط یک فروند هواپیمای ۱۰۰ نفره فوکر با همکاری شرکت هواپیمایی قشم ایر حوالی ساعت ۲۱  دیشب جمعه، هیجدهم شهریور در فرودگاه نوشهر به زمین نشست.  

پرواز نوشهر به عمان برقرار شد
 

طبق برنامه پروازی شرکت هواپیمایی قشم ایر، این  هواپیما روزهای جمعه هر  هفته باید حوالی ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه  از شیراز پرواز کند و حوالی ساعت ۱۹ و ۲۰ دقیقه در فرودگاه نوشهر بنشیند و پس از ۳۰ دقیقه توقف  فرودگاه نوشهر را  به سمت فرودگاه مقصد  شیراز ترک کند.

این پرواز به علت شرایط نامساعد جوی  امشب با تاخیر در فرودگاه نوشهر به زمین نشست.

مدیرکل شرکت فرودگاه های مازندران در این آیین گفت که رویکرد دولت رونق بخشیدن به صنعت حمل و نقل هوایی است و استان مازندران با توجه به برخورداری از ظرفیت های منحصر بفرد چنین ظرفیتی را دارد.

سعدالله وطن خواه افزود: یکی از دغدغه ها در این حوزه ماندگاری پروازهاست که باید همه دست اندرکاران حوزه گردشگری در این بخش کمک کنند.

وی اظهارداشت: هواپیمای یاد شده با ظرفیت کامل به زمین نشست و طبق گزارش‌ها دست کم ۱۹ نفرشان خارجی و از کشور عمان بودند. 

هم اکنون هفتگی در روزهای جمعه، پرواز  شیراز - مسقط -  نوشهر و یکشنبه و چهارشنبه پرواز نوشهر- مشهد و بالعکس در فرودگاه نوشهر برقراراست.

غرب مازندران به علت برخورداری از موقعیت های ممتاز گردشکری، تاریخی، فرهنگی و طبیعی نظیر دریا، جنگل، روستاهای بکر سرسبز و آب و هوای بسیار مطلوب پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگر داخلی و خارجی است. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار