ماموران پس از شناسایی مناطق جرم خیز و مخفیگاه سارقان سابقه دار با هماهنگی مرجع قضائی در اقداماتی غافلگیرانه 6 قاچاقچی مواد مخدر و 8 سارق را شناسایی و دستگیر کردند
کد خبر: ۱۰۶۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲ 04 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از کشف انواع مواد مخدر و دستگیری 8 سارق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی آن شهرستان، خبر داد.
به گزارش خبرگزاری پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی اکبر خسروی"در تشریح این خبر بیان داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، افزود: ماموران پس از شناسایی مناطق جرم خیز و مخفیگاه سارقان سابقه دار با هماهنگی مرجع قضائی در اقداماتی غافلگیرانه 6  قاچاقچی مواد مخدر و 8 سارق را شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی چالوس از توقیف 11 دستگاه خودرو متخلف در اجرای این طرح خبر دادو تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان در مجموع 2 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک نیز کشف شد.
سرهنگ خسروی در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه رفتار مشکوک توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، موضوع را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند . 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار