استاندار مازندران خبر داد
ناجیان غریق و هیات نجات غریق مازندران ضمن قدردانی و سپاسگزاری از شخص استاندار مازندران گفتند که اکنون علاوه بر پرداخت مطالبات سال قبل، حقوق خرداد و تیرماه نیز به موقع پرداخت شد و گفته شده که حقوق مرداد ماه در مرحله پرداخت و حتی تامین منابع برای پرداخت حقوق شهریورماه نیز شده است
کد خبر: ۱۰۶۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸ 28 August 2022

به گزارش تابناک مازندران، بر اساس گزارش هیات نجات غریق مازندران حدود ۵۰۰ ناجی غریق سال گذشته در ۳۵۰ نقطه حادثه‌خیز در ۵۲ شناگاه ساحل مازندران و ۹۷ طرح ساماندهی فعالیت داشتند که ناجیان غریق تنها حقوق خرداد و تیر ماه سال گذشته را دریافت کرده بودند و حقوق مرداد و شهریور آنان به عنوان مطالباتشان باقی مانده بود.

از آن جایی که آزاد سازی سواحل سبب افزایش دسترسی مردم بویژه گردشگران به دریای خزر شد و ماموریت امدادی به خصوص ناجیان غریق را سنگین‌تر کرد، با دستور شخص استاندار همه برنامه‌ریزی‌ها برای ایمنی و کاهش خطر احتمالی و نجات جان مردم در ساحل صورت گرفت و همسو با این رویکرد پیگیری مطالبات باقی مانده از سال قبل ناجیان غریق به صورت ویژه مورد تاکید قرار گرفت.

ناجیان غریق و هیات نجات غریق مازندران ضمن قدردانی و سپاسگزاری از شخص استاندار مازندران گفتند که اکنون علاوه بر پرداخت مطالبات سال قبل، حقوق خرداد و تیرماه نیز به موقع پرداخت شد و گفته شده که حقوق مرداد ماه در مرحله پرداخت و حتی تامین منابع برای پرداخت حقوق شهریورماه نیز شده است.

استاندار مازندران گفت که با تامین اعتبار ۲میلیارد تومانی؛ مطالبات باقی مانده از حقوق ناجیان غریق استان پرداخت شد و تمام حق و حقوق خرداد و تیرماه امسال نیز به حسابشان واریز شده است.

سید محمود حسینی پور با اظهار این که حقوق مرداد ماه ناجیان غریق نیز در مرحله پرداخت قرار گرفته است، توضیح داد: برای حقوق شهریور ماه ناجیان نیز تامین اعتبار صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار