با تعامل با وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی باید بتوانیم برنامه مدونی برای پرترددترین و گردشگر پذیرین منطقه کشور یعنی غرب استان مازندران داشته باشیم.
کد خبر: ۱۰۴۳۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰ 05 May 2022

به گزارش تابناک مازندران،  عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: بخش صنعت استان با توجه به مشکلات زیست محیطی موفق نبوده است.

محمدعلی محسنی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اقتصاد منطقه به سه بخش کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری تقسیم شده است گفت: در بحث کشاورزی توسعه یافتگی خوبی نداشتیم، در بخش صنعت و معدن با توجه به مشکلات زیست محیطی موفق نبودیم و در بحث گردشگری متاسفانه برنامه مدونی از سوی میراث فرهنگی و گردشگری نداریم.

وی ادامه داد: با تعامل با وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی باید بتوانیم برنامه مدونی برای پرترددترین و گردشگر پذیرین منطقه کشور یعنی غرب استان مازندران داشته باشیم.

وی با اشاره به بازدید وزیر کشور از غرب استان تصریح کرد: وزیر کشور از بندر نوشهر که بنگاه مهم اقتصادی برای مردم منطقه بوده و فرودگاه نوشهر و رامسر بازدید کرد.

این نماینده مجلس گفت: در محل دفن زباله تنکابن فاجعه زیست محیطی در حال تکرار است که با بی دقتی و بی توجهی غرب استان با بحران اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مواجه خواهد شد.

وی لایروبی و سازماندهی رودخانه ها را ضروری دانست و افزود: رودخانه ها توسط وزارت نیرو رها شده و با کوچکترین بارش سبب سیلاب و سلب آرامش مردم خواهد شد که نیاز به رسیدگی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار