سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: خط دفاعی مستحکم، نقطه قوت فوتبال شهرداری اردبیل است.
کد خبر: ۱۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹ 04 March 2015

نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ، اظهار داشت: در هر 40 سال پدیده و اسطوره‌هایی همچون علی دایی و علی پروین در فوتبال ایران نمود پیدا می‌کنند و هم اکنون تمام کشورهای دنیا، فوتبال ایران را با نام علی دایی می‌شناسند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تمرینات فشرده تیم نساجی، صعود این تیم به لیگ برتر فوتبال کشور دور از انتظار نیست و امیدواریم تیم نساجی مازندران با صعود به لیگ برتر دل هواداران مازندرانی خود را خوشحال کند.

دست‌نشان با اشاره به اینکه تیم فوتبال نساجی مازندران با کمترین امکانات و مشکلات مالی هم اکنون در رده دوم لیگ دسته یک کشور قرار دارد، بیان کرد: وحدت و همدلی در تیم فوتبال نساجی مازندران حرف اول را می‌زند.

وی اظهار کرد: فوتبال اردبیل در چند سال اخیر چهره‌های شاخص فوتبالی را به فوتبال کشور معرفی کرده است و تیم فوتبال شهرداری اردبیل با دوندگی منحصر به فرد خود و خط دفاعی مستحکم یکی از تیم‌های قدر لیگ دسته یک کشور محسوب می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه فوتبال اردبیل بهترین و پرشورترین هواداران را در بین تیم‌های دسته یکی دارد، گفت: تیم فوتبال شهرداری اردبیل باید مدیون این هواداران پرشور اردبیلی بوده و با پیروزی‌های خود، دل هواداران خود را شاد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار