تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز‌های جمعه و شنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ و ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز‌های جمعه و شنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ و ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۴۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶ 20 April 2022

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۳۱ فروردین تا شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

بر اساس این گزارش محدودیت‌های ترافیکی محورهای مازندران به این شرح است:


۱. موتورسیکلت:
تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ الی ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان– مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.


تبصره- تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.


۲. سواری:


۲.۱- محور کندوان:
الف-تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.


ب-تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز‌های جمعه و شنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ و ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز‌های جمعه و شنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ و ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.


۲.۲- محور هراز:
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۲:۰۰ روز‌های جمعه و شنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ و ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۲:۰۰ روز‌های جمعه و شنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ و ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.


۳. نقلیه سنگین (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی):


۳.۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد.


۳.۲- محور هراز:
الف- تردد کلیه تریلر‌ها کماکان ممنوع می‌باشد.
ب- تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ و همچنین از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۰۱، ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ و ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ از محور هراز ممنوع می‌باشد.

تبصره - اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار