بر اساس قانون هر گونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی به جز مواردی که دارای مجوز های قانونی باشد، ممنوع و تخلف است، بر این اساس کسانی که قصد ساخت و ساز در اراضی کشاورزی را دارند باید قبل از هرگونه اقدام و سرمایه‌گذاری، استعلام‌ های لازم را از مراجع ذیصلاح قانونی دریافت کنند.
کد خبر: ۱۰۳۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸ 08 March 2022

به گزارش تابناک مازندران ، سرپرست جهاد کشاورزی آمل از تخریب ۲ واحد ویلایی با عرصه و اعیان ۴۰۰ مترمربعی در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

بر اساس این گزارش ، مهرداد فولاد با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: یک واحد ویلایی غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای نزه در منطقه کوهستانی لاریجان و یک واحد ویلایی غیرمجاز دیگر در زمین های زراعی روستای آهنگرکلای دشت سر به صورت داوطلبانه با پیگیری های مرکز جهاد کشاورزی باییجان و دشت سر و با همکاری دادستان، نیروی انتظامی، بخشداری و دهیاری توسط واحد حقوقی و امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی آمل قلع و قمع شد.

فولاد ادامه داد: به موجب قانون هر گونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی به جز مواردی که دارای مجوز های قانونی باشد، ممنوع و تخلف است، بر این اساس کسانی که قصد ساخت و ساز در اراضی کشاورزی را دارند باید قبل از هرگونه اقدام و سرمایه‌گذاری، استعلام‌ های لازم را از مراجع ذیصلاح قانونی دریافت کنند.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آمل در پایان خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی با هرگونه ساخت ‌و ‌ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی که منابع تامین‌کننده امنیت غذایی جامعه را تهدید کند، طبق قانون برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار