در این بازدید مدیران استانی از سواحل تازه آزاد شده بانک کشاورزی و رفاه، پروژه در حال اجرای ساحل سبز در پارکینگ ۵ و ۶، پروژه مقاوم سازی پل فلزی و پیاده راه خیابان‌ رجایی بازدید به عمل آوردند.
کد خبر: ۱۰۳۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹ 07 March 2022

به گزارش تابناک مازندران ، امروز دوشنبه معاون استاندار مازندران از صبح مهمان بابلسریها بود.

بازدید معاون استاندار مازندران از پروژه‌های عمرانی بابلسر

بر اساس این گزارش ، وی در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی بابلسر گفت: شهرداران توانمند و موفق، سرپنجه و بازوان ما در شهرهای استان مازندران هستند.

دکتر رضا علیخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران و دکتر مهدی مرادی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری با همراهی مهندس مجید صیادیان شهردار بابلسر از پروژه‌های عمرانی در حال اجرای این شهر بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید که از صبح امروز دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ و با حضور مهندس اسماعیل حسن زاده فرماندار شهرستان بابلسر، رضا شیرمحمدی معاون خدمات شهری، محمد داور معاون اداری و مالی و تنی چند از مسولین واحدهای شهرداری بابلسر صورت گرفت، مدیران استانی از سواحل تازه آزاد شده بانک کشاورزی و رفاه، پروژه در حال اجرای ساحل سبز در پارکینگ ۵ و ۶، پروژه مقاوم سازی پل فلزی و پیاده راه خیابان‌ رجایی بازدید به عمل آوردند.

دکتر رضا علیخانی معاون استاندار مازندران با اعلام رضایت و تقدیر از عملکرد مهندس صیادیان شهردار بابلسر و مهندس حسن زاده فرماندار شهرستان بابلسر سخنانی گفت:

شهرداران توانمند و موفق، سرپنجه و بازوان ما در شهرهای استان مازندران هستند و با دعوت از شهردار بابلسر برای حضور در استانداری از مجید صیادیان خواست تا برنامه‌های خود را ارائه دهد.  

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار