اداره هواشناسی مازندران وضعیت هوای مازندران و همچنین وضعیت دمای استان تا هفته آینده را پیش بینی کرد.
کد خبر: ۱۰۳۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰ 22 February 2022

به گزارش تابناک مازندران، اداره هواشناسی مازندران وضعیت هوای مازندران و همچنین وضعیت دمای استان تا هفته آینده را پیش بینی کرد.

وضعیت جوی و دمای مازندران تا هفته آینده+ جدول
 

 

بر اساس این گزارش و طبق نقشه‌های پیش یابی هواشناسی؛ امروز و فردا چهارشنبه در استان آسمانی صاف تا نیمه ابری، افزایش نسبی دما، در مناطق جلگه‌ای مه گرفتگی، گاهی افزایش ابر و در غرب بارش خفیف و پراکنده خواهیم داشت.


در ضمن روز‌های پنج شنبه و جمعه نیزبا پایداری جوی آسمان عمدتا صاف و روند افزایشی دما و در مناطق پایی دست مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.


همچنین شرایط جوی روز جمعه در ارتفاعات استان وزش باد نسبتا شدید واز بعد از ظهر با افزایش ابر اعلام می‌شود.

بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته؛ از اواخر جمعه با ورود سامانه بارشی از غرب استان بارندگی، وزش باد و کاهش دما و در ارتفاعات و محور‌های کوهستانی بارش برف خواهیم داشت که این بارش‌ها تا یکشنبه هفته آینده ادامه دارد.

 


ضمنا  شنبه آسمان استان نیمه ابری با کاهش دما، از بعد از ظهر شنبه با تقویت بارندگی‌ها از غرب، ارتفاعات بارش باران و برف دارد و روز یکشنبه نیز مازندران ابری و سرد و بارانی و ارتفاعاتی برفی خواهد داشت.
طبق اعلام اداره هواشناسی استان؛ دیروز دشت ناز با دمای ۱۶ درجه سانتیگراد گرمترین و صبح امروز بلده، با دمای ۴ درجه زیر صفر سردترین نقطه استان بودند.
 همچنین دریا امروز و فردا با موج متوسط همراه است و فعالیت‌های دریایی نیزبا احتیاط صورت گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار