اداره هواشناسی مازندران وضعیت آب و هوای استان تا دوشنبه هفته آینده را پیش بینی کرد. تا آخر هفته جوی ناپایدار در مازندران وجود دارد و هوا سرد می شود .
کد خبر: ۱۰۲۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵ 14 February 2022

به گزارش تابناک مازندران ، طبق پیش بینی اداره هواشناسی مازندران از امروز تا آخر هفته جوی ناپایدار در مازندران وجود دارد و هوا سرد می شود .

همچنین بارش‌ها از اواخر وقت امشب در شمال خراسان رضوی آغاز خواهد شد و تا پایان هفته در مناطق اعلام شده بارش‌ها به صورت برف و باران ادامه دارد.

آخرین وضعیت جوی مازندران تا دوشنبه دوم اسفند
 

 از صبح امروز نیز در بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان، بارش‌ها به شکل پراکنده خواهد بود و سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، بارش‌هایی که از امشب در سواحل خزر آغاز خواهد شد و بخش‌هایی از اردبیل، آذربایجان شرقی و خراسان شمالی را در بر خواهد گرفت، متاثر از عبور یک سامانه از سمت شمال کشور است.

 امروز در نوار شرقی کشور هم وزش باد شدید موقتی را خواهیم داشت که در برخی نقاط احتمال ایجاد گرد و خاک وجود دارد.

اداره هواشناسی مازندران اعلام کرد: امروز کاهش محسوس دما بین هشت تا ۱۰ درجه در جنوب کشور و در سواحل خزر، و در استان‌های اردبیل و خراسان شمالی کاهش دما بین ۶ تا هشت درجه را شاهد خواهیم بود.

 امروز دریای خزر، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هم نیمه شرقی خلیج‌فارس و تنگه هرمز این شرایط را خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار