در جریان انتصابات اخیر؛ استاندار مازندران ، دکتر سیّد محمودحسینی پور نوری با توجه به نقشه راهی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم نمودند
کد خبر: ۱۰۲۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳ 14 January 2022

به گزارش تابناک مازندران، رهبر معظم انقلاب همواره بر جوان‌گرایی و به‌کارگیری جوانان صالح، مؤمن، انقلابی و جهادی در عرصه‌های مختلف تأکید کرده و در بیانیه گام دوم انقلاب هم بر این مهم صحه گذاشتند؛ البته بارها خود ایشان تاکید کردند که منظورشان از جوان‌گرایی تاکید بر سن آنها نبوده و روحیه با نشاط را ملاک قرار داده‌اند.

 در جریان انتصابات اخیر؛ استاندار مازندران ، دکتر سیّد محمودحسینی پور نوری با توجه به نقشه راهی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم نمودند، افرادی را براساس شایستگی، توانمندی، متعهد به آرمانهای امام و انقلاب و ... در پست های مدیریتی بکارگیری نمودند ولی این امر به ذائقه بعضی از سیاسیون خوش نیامده و نسبت به انتصابات استانداری مبنی بر عدم رعایت بومی گرایی، افزایش میانگین سنی مدیران، عدم استفاده از نیروهای جوان و ... اعتراض نموده و ساز مخالف نواختند.

 اگر نگاهی اجمالی به انتصابات اخیر والی استان داشته باشیم، میانگین سنی منصوبین استاندار در نوع خودش قابل توجه می باشد.

 از مدیران استانداری می توان به افراد ذیل اشاره نمود:

رضا علیخانی ، معاونت عمرانی استانداری (متولد ۱۳۵۷)
 روح الله سلگی ، گزینه معاونت سیاسی (متولد ۱۳۵۸)
 امید محبی ، مدیرکل حوزه استاندار (متولد ۱۳۶۴)
 مرتضی نوربخش کلائی ، مدیرکل روابط عمومی (متولد ۱۳۵۷)

 و مدیران جوان دیگر نیز در راه هستند.

 همچنین در خصوص استفاده از نیروهای با تجربه در جایگاههای مهم، استاندار مازندران موفق عمل کرده و از نیروهای کاربلد و موفق استفاده نموده تا قطار سازندگی بر روی ریل پیشرفت، حرکتی یکنواخت و مطمئن داشته باشد.

 مقام معظم رهبری: ضمن تقدیر از اجرای قانون منع بکارگیری نیروهای بازنشسته تصریح نمودند: این اقدام به معنای کنارگذاشتن نیروهای باسابقه نیست، بلکه باید در کنار میدان دادن به نیروهای جوان از سوابق افراد باتجربه نیز بهره برد.

 همچنین فرمودند: بعضی‌ها تا سنین بالا به یک معنا جوان هستند. همین شهید عزیزی که شما اسم بردید، یعنی شهید سلیمانی عزیز که بنده شب و روز به یادش هستم ایشان نزدیک ۶۰ سال سن داشتند و جوان نبود، اگر دَه سال دیگر هم زنده می‌ماند و بنده زنده می‌ماندم و بنا بود که من مشخّص بکنم، او را در همین جا نگه می‌داشتم و کنار نمی‌گذاشتم

 بنابراین می‌توان به افرادی که در سنین جوانی نیستند، ولی کار‌های جوانانه و خوبی می‌توانند انجام دهند مسئولیت داد.

 با توجه به اقدامات موثر استاندار مازندران ، دکتر سیدمحمود حسینی پور نوری در حوزه های مختلف عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و ... قطعا روزهای خوبی در انتظار مردم شریف استان می باشد.

مهیار کاردر | فعال اجتماعی رسانه ای

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار