رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از توقیف یک دستگاه خودروی کامیون حامل ۱۲تن و۸۸۰ کیلو گرم آرد قاچاق فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی، به ارزش تقریبی ۴۸۳ميليون ريال در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷ 11 December 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "محمد عقیل سلگی" در تشریح این خبر گفت: با تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی با اطلاع ازتردد یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک، بلافاصله اقدامات لازم را در این زمینه آغاز کردند.
وی یادآورشد: با برنامه ریزی انجام شده از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی، خودروی کامیون مورد نظر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک شناسایی و در عملیاتی هدفمند متوقف شد.
این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات اولیه از راننده خودرو، او برگ بارنامه ای برای جابجایی محموله خود به ماموران انتظامی ارائه داد که در بررسی تخصصی صورت گرفته مشخص شد که مدارک ارائه شده فاقد اعتبار قانونی است.
سرهنگ سلگی ادامه داد: در بازرسی ماموران از این خودروی توقیفی ۱۲تن و۸۸۰ کیلو گرم آرد قاچاق کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی در پایان به تعیین ارزش۴۸۳ ميليون ریالی آردهای قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان این پلیس افزود:در این عملیات راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار