اقدامات فنی و تخصصی، متهم در محل اختفاء واقع در استان مازندران، شهرستان محمودآباد شناسایی شد
کد خبر: ۹۹۵۶۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۹ 22 September 2021

سرهنگ مجید محمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تیر اندازی با سلاح گرم وینچستر به یک فروشگاه مواد غذایی و مجروح شدن ۳ نفر و انتقال به بیمارستان، بلافاصله عوامل این پلیس به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی اضافه کرد: پس از انتقال مجروحین به بیمارستان، فردی ۵۴ ساله که با سایر مجروحین هیچ‌گونه نسبتی نداشته و تنها مشتری مغازه بوده با وجود تلاش کادر درمان به دلیل اصابت ساچمه‌های گلوله به سینه و پهلوی فوت می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران افزود: عوامل انتظامی با اقدامات گسترده اطلاعاتی و فنی، قاتل را شناسایی می‌کنند و در تحقیقات به عمل آمده مشخص می‌شود که وی با ۲ نفر مجروح دیگر، رابطه خویشاوندی داشته و به علت اختلاف خانوادگی قبلی، اقدام به چنین اقدام مجرمانه‌ای کرده است.

محمدی گفت: با اقدامات فنی و تخصصی، متهم در محل اختفاء واقع در استان مازندران، شهرستان محمودآباد شناسایی شد که پس از هماهنگی به عمل آمده با قضائی ،اکیپی از کارآگاهان پلیس شرق استان تهران به این شهرستان اعزام و با استفاده از شیوه و شگردهای خاص و نوین پلیسی قاتل را دستگیر و با اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه پلیسی، وی را به حوزه استحفاضی شهرستان ورامین هدایت کردند.

وی گفت: درتحقیقات فنی صورت گرفته از متهم، وی صریحا به قتل با شلیک گلوله با اسلحه شکاری اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده ،به منظو سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

فاری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار