خط ملی ۱۵۷۰ در مرکز مشاوره استان مستقر بوده و از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب با حضور کارشناسان دوره دیده مشاوره غیرحضوری به صورت دو شیفت  فعال خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ 21 September 2021

به گزارش تابناک مازندران از صداوسیمای مرکز مازندران، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران گفت: خط ملی نماد یا اورژانس دانش‌آموزی با شماره ۱۵۷۰ در دو بخش مشاوره عمومی و مداخله اورژانسی برای دانش‌آموزان استان راه اندازی می‌شود.

محمد شعبانی افزود: خط ملی ۱۵۷۰ در مرکز مشاوره استان مستقر بوده و از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب با حضور کارشناسان دوره دیده مشاوره غیرحضوری به صورت دو شیفت  فعال خواهد شد.

او گفت: دانش‌آموزان با گرفتن شماره ۱۵۷۰ بدون هیچ پیش شماره هی مشکل خود را با کارشناسان ما در میان می‌گذارند. درصورتی که مشکل حاد نبوده و در خصوص مسائل مشاوره تحصیلی و از این دست باشد، ضمن مشاوره تلفنی به هسته‌های مشاوره شهرستان‌ها ارجاع خواهند شد.

شعبانی افزود: در صورت حاد بودن مشکل، کارشناسان مرکز به صورت مداخله‌ای وارد عمل شده و اقدامات لازم را از طریق تیم فوریت‌های روانی اجتماعی مستقر در شهرستان‌ها به صورت خدماتی از مشاوره تا مددکاری انجام خواهند داد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به ایجاد ائتلاف خط نماد گفت: تعدادی از نهاد‌های خدمات رسان از قبیل دانشگاه علوم پزشکی، پلیس، قوه قضائیه و نهاد‌های حمایتی از قبیل کمیته امداد و بهزیستی در این امر با آموزش و پرورش همکاری می‌کنند و برای این امر، ائتلافی با عنوان ائتلاف نماد تشکیل شده است.

او افزود: فعالیت این مرکز از نیمه اول مهرماه به صورت رسمی در استان آغاز خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار