اوج مدیریت زمان در مازندران
شاید بهتر بود مدیرکل محترم آموزش و پرورش مازندران با سپردن برنامه ریزی این مراسم به افراد قوی تر در این مجموعه فرهنگی یک روز شاداب و به دور از خستگی را برای کلاس اولی ها رقم می زد.
کد خبر: ۹۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲ 22 September 2015
به گزارش تابناک مازندران، صبح امروز مراسم استانی جشن شکوفه ها در میاندورود ویژه اولین روز حضور کلاس اولی ها در مدرسه در حالی همزمان با سراسر کشور در مازندران انجام شد که نکته مهم تاخیر میهمانان و مدیران این مراسم و کلافه شدن کلاس اولی ها در نخستین روز مدرسه بود.
ماجرا از این قرار بود که آقای مدیرکل و هیئت همراه قبل از این مراسم در مراسم دیگری در ساری شرکت کرده بودند و همین مساله موجب شد تا دانش آموزان و اولیایی که از ساعت 7 صبح در مدرسه حاضر شده بودند ساعتها در آفتاب بایستند تا آقای مدیر و هیئت همراه با حضور خود مراسم را رسما آغاز کنند.
بالاخره در ساعت 9 صبح مسئولان به جمع کلاس اولی ها آمدند و مراسم تا ساعت 10به طول انجامید تا با رکورد 3 ساعت نشستن در آفتاب توسط کودکان 7 ساله و اولیای آنها شاهد یک خوش آمد اساسی در نخستین روز مدرسه تحت عنوان جشن شکوفه ها باشیم.
اما با این توصیف شاید بهتر بود مدیرکل محترم آموزش و پرورش مازندران با سپردن برنامه ریزی این مراسم به افراد قوی تر در این مجموعه فرهنگی، یک روز شاداب و به دور از خستگی را برای کلاس اولی ها رقم می زد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار