روز‌های شنبه و یکشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی نسبتا پایدار پیش‌بینی شده که در شمال کشور همراه با افزایش نسبی دماست
کد خبر: ۹۹۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲ 08 September 2021

شبکه خبر، بر اساس گزارش سازمان هواشناسی امروز در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان‌شرقی، زنجان، قزوین و خراسان شمالی به تدریج بارش باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود. بارش‌ها در گیلان و مازندران شدت خواهد داشت.


همچنین فردا نیز بارش‌ها تداوم دارد و شدت بارش‌ها برای فردا در مازندران، گلستان و خراسان‌شمالی است.

روز جمعه بارش پراکنده در استان‌های ساحلی خزر و خراسان‌شمالی رخ می‌دهد.

طی امروز و فردا در بلندی‌های شمال و شمال‌غرب هرمزگان و همچنین بلندی‌های جنوب فارس در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعدوبرق پراکنده پیش‌بینی شده است.

بنابر اعلام سازمان هواشناسی، از امروز تا پایان هفته، پدیده غالب در نیمه شرقی کشور در خراسان‌جنوبی، سیستان و بلوچستان، خیزش گردوخاک و وزش باد شدید است. همچنین، امروز در جنوب استان‌های سمنان، تهران، استان‌های البرز، قم، ایلام و خوزستان پدیده غالب وزش باد شدید است که گاهی همراه با گردوخاک است.

طی سه روز آینده دریای‌خزر، مواج و متلاطم است. از بعدازظهر امروز شمال خلیج‌فارس و طی روز‌های پنجشنبه و جمعه تمامی قسمت‌های خلیج فارس این شرایط را دارد.

روز‌های شنبه و یکشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی نسبتا پایدار پیش‌بینی شده که در شمال کشور همراه با افزایش نسبی دماست.

تهران امروز آسمانی صاف همراه با وزش باد را دارد. حداکثر دما امروز به ۳۲ درجه بالای صفر می‌رسد که نسبت به روز گذشته ۴ درجه کاهش دارد و حداقل دما نیز۲۳ درجه بالای صفر پیش‌بینی شده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار