مسئول بسیج جامعه کارگری سپاه کربلای مازندران از سازماندهی کارگران بسیجی در استان خبر داد و گفت: در هفته دفاع مقدس، پایگاه‌های مقاومت کارگری در استان ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۹۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷ 22 September 2015
 به گزارش تابناک مازندران سید رضا میرجمالی در گفت وگو با خبرنگار  در ساری, اظهار داشت:در هشت سال دفاع مقدس کارگران در کنار دیگر زرمندگان از کشور و انقلاب دفاع کردند.
وی با بیان اینکه این  سازمان در سال 92 فعالیت خود را آغاز کرد, گفت: بیش از 50 هزار نفر جامعه هدف ما بوده که 6 هزار نفر عضو بسیج هستند.
میرجمالی گفت: هدف این سازمان در مراکز تولید، شرکت‌ها و کارخانجات، جهاد اقتصادی است تا کارگران بتوانند بازوان توانمند مدیران و کارفرمایان برای ارتقا تولیدات و افزایش کیفیت محصولات باشند.
وی بیان کرد: در تمامی مراکز از رامسر تا گلوگاه, 95 پایگاه بسیج کارگری فعال است.
مسئول بسیج کارگران سپاه کربلای مازندران گفت: از برنامه‌های هفته دفاع مقدس این سازمان, افتتاح پایگاه مقاومت، تجلیل از جانبازان، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا است.
وی تصریح کرد: نشست با نخبگان جامعه کارگری، دیدار با علما و ائمه جمعه شهرستان و برگزاری همایش عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌های این هفته است.
مسئول بسیج جامعه کارگری استان گفت: مازندران 10 هزار و 400 شهید تقدیم انقلاب کرد که از این تعداد 980 نفر از شهدای جامعه کارگری بوده است.
وی با اشاره به برگزاری همایش پدافند غیرعامل در استان, افزود: امسال 2 یادواره  شهید کارگری در استان برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار