تا دوشنبه هفته آینده
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با تاکید بر اینکه به طور قطع تا دوشنبه هفته آینده خاموشی ها در اصفهان ادامه خواهد داشت، گفت: با توجه به تامین برق صنایع سیمانی، خاموشی ها در ساعات پایانی شب نیز اجرا می شود.
کد خبر: ۹۸۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲ 10 August 2021

مرسل صالحی در خصوص قطعی های مکرر برق و گلایه شهروندان، اظهار کرد: تا زمانی که خاموشی در بخش خانگی نداشته باشیم، مدیریت بار انجام می شود، اما اگر قطعی برق کلید خورد، به طور قطع دیگر مدیریت بار اتفاق نمی افتد.

وی علت قطعی سراسری برق را افزایش دمای هوا در کل کشور عنوان کرد و گفت: از سوی دیگر ماینرهای غیرمجاز همچنان فعالیت می کنند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: با توجه به روند افزایشی دمای هوا در هفته جاری و پیش بینی این روند افزایشی تا دوشنبه هفته آینده در اصفهان، به طور قطع تا نیمه هفته آینده میزان مصرف برق همچنان افزایشی است و اگر مصرف مدیریت نشود و یا بیش از میزان نیاز قطعی برق نداشته باشیم، رله های افت فرکانسی عمل می کنند و خاموشی های بدون برنامه خواهیم داشت.

وی درباره گلایه مردم از قطعی های مکرر و طولانی مدت برق و خسارت به لوازم برقی آنها، گفت: همواره با خاموشی های برنامه ریزی شده به دنبال کاهش خسارت به لوازم خانگی مردم هستیم، اما در صورت هر گونه خسارت شهروندان می توانند با سامانه ۱۲۱ تماس گرفته و یا در اپلیکشین برق من و یا از طریق سایت شرکت توزیع برق، مورد خسارت خود را ثبت و پیگیری کنند.

صالحی گفت: در صورت هر گونه خسارت به لوازم خانگی شهروندان در پی قطعی های برق، موارد فوری بررسی می شود.

وی با بیان اینکه امروز نسبت به روز گذشته قطعی برق در اصفهان کمتر بوده و تا حدودی شبکه پایدار شده است، گفت: پیش بینی می شود تا پایان این هفته دمای هوا کشور کاهش یابد، اما با توجه به روند افزایشی دمای هوای اصفهان تا دوشنبه هفته آینده و با توجه به اینکه مدیریت بار در کشور به صورت سراسری انجام می شود، به میزانی که دیسپاچینگ ملی اعلام کند، در استان ها قطعی برق خواهیم داشت.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: با توجه به پیش بینی کاهش دمای هوا از روز چهارشنبه در کشور، به نظر می رسد خاموشی های بدون برنامه ریزی رله های فرکانسی کمتر شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر برق صنایع سیمانی به طور کامل تحویل داده می شود، اما تنها ۱۰ درصد برق مورد نیاز صنایع فولاد تحویل داده می شود.

صالحی درباره گلایه اصفهانی ها از قطعی برق از ساعت ۱۱ شب به بعد، گفت: با توجه به تامین برق صنایع سیمانی، خاموشی ها در ساعات پایانی شب نیز اجرا می شود، از سوی دیگر در مناطق گرمسیری رفت و آمد مردم در ساعات پایانی شب است و به نوعی مصرف برق در این زمان نیز بالا می رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار