حسین زامهران دقسیقه 55 و کریم اسلامی دفیفه 6 زننده دو گل تیم نساجی بودند . وحید محمد زاده برای ذوب آهن گل زد . تیم نساجی هم با پیروزی در این دیدار با ۳۲ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت و در لیگ برتر باقی ماند.
کد خبر: ۹۸۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷ 20 July 2021

به گزارش تابناک مازندران ، در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، تیم فوتبال ذوب‌آهن از ساعت 21:15 امشب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف نساجی مازندران رفت و با نتیجه دو بر یک باخت.

کریم اسلامی و حسین زامهران در دقایق ۶ و ۵۵ برای نساجی گل‌زنی کردند و تک گل ذوب‌آهن را هم فرشاد محمدی‌مهر در دقیقه ۲۶ به ثمر رساند. با این نتیجه ذوب آهن ۲۶ امتیازی شد ولی با توجه به شکست سایپا در دیدار همزمان، در رده چهاردهم باقی ماند تا همچنان امیدوار به بقا در لیگ برتر باشد. نساجی هم با پیروزی در این دیدار با ۳۲ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت و در لیگ برتر باقی ماند.

تیم ذوب‌آهن برای فرار از منطقه سقوط به پیروزی و سه امتیاز بازی با نساجی نیاز مبرم داشت و از سوی دیگر نساجی مازندران که در ۱۰ هفته اخیر نتایج درخشانی ر لیگ برتر گرفته‌ و در لیگ برتر ماندنی شدند به امید نتیجه خوب پای به دیار زاینده‌رود گذاشتند.

در دقیقه ۶، ارسال دقیق  حسین زامهران با ضربه سر کریم اسلامی همراه شد تا این بازیکن به زیبایی دروازه ذوب‌آهن را باز کند.

برچسب ها: تیم نساجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار