کد خبر: ۹۸۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴ 20 September 2015
رشت - ایرنا - خاطیان محیط زیست آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان، از اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان اخطاریه دریافت کردند.
[صدور اخطاریه برای خاطیان محیط زیست در آستانه اشرفیه]

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان گیلان به ایرنا، رییس اداره حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه گفت: دهیار روستای شیرکوه چهارده از توابع این شهرستان، به دلیل عدم مدیریت پسماند حوزه فعالیت خود، از این اداره اخطاریه زیست محیطی دریافت کرد.
ابراهیم غلامی افزود: یک واحد تولید پودر ماهی نیز در روستای نقره ده آستانه اشرفیه بر اساس شکایت های محلی و پایش به عمل آمده، به دلیل انتشار بوی نامطبوع حاصل از فعالیت تولیدی که موجب آزار و اذیت ساکنان محل می شد، اخطاریه زیست محیطی دریافت کرد.
شهرستان آستانه اشرفیه در 35 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
بر اساس گزارش دیگری از روابط عمومی اداره کل محیط زیست گیلان؛ گروه شقایق های وحشی هیرکانی و شورای بهداشت روستای رودسر با همکاری دهیاری روستا و بخشداری مرکزی شهرستان رضوانشهر، ساحل این روستا را از زباله پاکسازی کردند.
پس از پاکسازی ساحل روستای رودسر رضوانشهر از وجود زباله ها، جشنواره پرواز بادبادک ها و نیز مجسمه های شنی برگزار و به خردسالان شرکت کننده در جشنواره پرواز بادبادک ها و نیز به سه نفر از منتخبین جشنواره مجسمه های شنی، جوایزی اهدا شد.
شهرستان رضوانشهر در 75 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار