عضو شورای شهر بابلسر گفت: جشنواره مجسمه‌های شنی از 28 شهریور در بابلسر آغاز و تا 31 شهریورماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ 20 September 2015

به گزارش تابناک مازندران صادق شفقت، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای جنگ تحمیلی، جشنواره‌ای با عنوان «مجسمه‌های شنی»، از 28 شهریور ماه به مدت چهار روز در پارکینگ صفر بابلسر در حال برگزاری است.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و امام راحل عنوان کرد و افزود: افزایش حس مشارکت و همدلی بین اعضا در یک فعالیت گروهی، شناخت، کشف و تقویت مهارت‌ها، توانمندی و قابلیت‌های اعضا در کنار یکدیگر و ایجاد فضای نشاط و شادی بین شرکت‌کنندگان از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

عضو شورای شهر بابلسر همچنین با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای در حال برگزاری است، تصریح کرد: در این جشنواره سعی کردیم با استفاده از عناصر طبیعی موجود در منطقه و ظرفیت‌های اکوتوریسم شهرستان، فضایی ایجاد کنیم تا مسافرانی که از اقصی نقاط مختلف کشور به این شهرستان مسافرت کردند، بتوانند در این جشنواره شرکت کنند.

شفقت با بیان اینکه این جشنواره با همت شهرداری، شورای اسلامی شهر بابلسر و آموزش و پرورش بابلسر برگزار شده است، اظهار کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره قرار است به 6 اثر برتر جوایز نفیسی به رسم یادبود اهدا شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار