مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران گفت: مسئولان آملی میدان یا خیابان اصلی در این شهرستان را به نام پهلوان قاسم رضایی نامگذاری کنند.
کد خبر: ۹۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸ 20 September 2015

به گزارش تابناک مازندران  از شهرستان آمل، سیدجواد حسینیان مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران صبح امروز به همراه محمود نائیج رئیس اداره ورزش و جوانان آمل و دیگر مسئولان به دیدار قاسم رضایی دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جهان 2015 و خانواده‌اش رفتند.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران در این دیدار صمیمانه گفت: کشتی‌گیران مازندرانی در میادین مختلف جهانی و المپیک سرآمد هستند و مسئولان ورزش کشور به این ورزشکاران می‌بالند.

سیدجواد حسینیان افزود: در این دوره از مسابقات جهانی کشتی فرنگی جهان که در لاس‌وگاس آمریکا برگزار شد، قاسم رضایی توانست تنها مدال ارزشمند نقره دنیا را به گردن بیاویزد و برای ایران اسلامی افتخارآفرینی کند.

وی با اشاره به اینکه باید مسئولان به ورزشکارانی همانند قاسم رضایی ببالند، خاطرنشان کرد: حمایت مسئولان از ورزشکاران در ابعاد مختلف می‌تواند باعث رشد و بالندگی بیشتر آنها شود.

حسینیان با اعلام اینکه با مشاهده نبرد کشتی قاسم رضایی با حریفان قدرتمند دنیا شور هیجان خاصی را در انسان ایجاد می‌کند که نشان از عرق ملی دارد، تصریح کرد: دعای خیر مردم همیشه همراه ورزشکاران است و توکل ورزشکاران به خداوند و تمسک به اهل‌بیت(ع) پیروزی را در میادین جهانی به ثمر می‌آورد.

 

* ضرورت توجه به اشتغال ورزشکاران 

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران از مسئولان استان خواست تا نسبت به وضعیت اشتغال قهرمانان و پهلوانان ملی دغدغه بیشتری کنند و باید با ایجاد شغلی مطمئن برای ورزشکاران، برای آنها امنیت ایجاد کنیم.

این مسئول تصریح کرد: روحیه پهلوانی و منش جوانمردانه در قاسم رضایی به روشنی مشخص است و دیگر ورزشکاران باید از نام‌آوران ورزش کشور الگو بگیرند.

حسینیان با اشاره به اینکه با حمایت مسئولان باید یکی از مدال‌های رنگارنگ وزن 98 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک 2016 ریو برزیل را از قاسم رضایی انتظار داشت، خاطرنشان کرد: مسئولان آملی هم میدان یا خیابان اصلی در شهرستان آمل را به نام پهلوان قاسم رضایی نامگذاری کنند، حرکت پسندیده‌ای که در شهرهای قائم‌شهر، جویبار و ساری برای قدردانی از ورزشکاران و مدال‌آوران ارزنده کشور انجام شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار