فرماندار کنگاور از اختصاص ۱۷۰ میلیارد ریال به پروژه چهار خطه کنگاور- نهاوند پس از سالها انتظار خبر داد.
کد خبر: ۹۷۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳ 06 July 2021

به گزارش‌ خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،فرزاد الماسی در جلسه شورای اداری شهرستان کنگاور از تحقق تأمین اعتبار محور چهار خطه سه راهی کنگاور به نهاوند پس از مدت ها انتظار با پیگیری نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: اجرای پروژه چهار خطه کردن محور کنگاور به نهاوند کار بسیار مهمی است که باعث کاهش تصادفات در این محور حادثه‌خیز می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه انتخاباتی که در کشور برگزار شد حماسه حضور ایرانیان را به منصه ظهور گذاشت، افزود: باوجود مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در پای صندوق های رای حضور یافتند و مهر تائیدی به جمهوری اسلامی زدند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را به کار گرفتیم که انتخابات سالم و پرشوری برگزار کنیم، اظهار داشت: برخی ها به نتیجه انتخابات اعتراض داشتند و با باز شماری مجدد ۲۰ درصد صندوق های مورد تاکید کاندیداهای معترض، مشخص شد زحمات ۲ هزار نفر متولی انتخابات و شورای تامین شهرستان در مسیر صحیح و درستی بوده و هیچگونه تغییری در نتیجه انتخابات رخ نداد.

الماسی خطاب به منتخبین شورای شهر کنگاور هم گفت: تلاش کنید طی چهار سال آینده خود را وقف پیگیری و حل مشکلات مردم کنگاور کنید.

وی گفت: شورای پنجم گودین به‌عنوان یکی از موفق‌ترین شوراهای کشور باید الگویی برای شورای شهر کنگاور محسوب شود.

نماینده دولت در شهرستان کنگاور افزود: اعضای شورای شهر گودین منافع مردم و توسعه شهر را سرلوحه برنامه های خود قرار دادند که توانستند در این راه موفق عمل کنند.

الماسی در ادامه به قطعی‌های مکرر آب‌وبرق در سطح شهر اشاره کرد و افزود: متأسفانه با توجه به کمبود انرژی و برق و خشک‌سالی در سال جاری شاهد قطعی آب‌وبرق در سطح شهرستان هستیم که باید مدیران تمام تلاش خود را بکار گیرند که از روش‌های مختلف، رضایتمندی عمومی در بین مردم ایجاد شود.

فرماندار کنگاور همچنین در ادامه با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی در سال جاری باید برنامه محور باشند، اظهار داشت: تاکنون تنها ۱۳ دستگاه برنامه های اجرایی سال جاری خود را اعلام کرده اند که باید دیگر دستگاهها هم برنامه های خود را اعلام کنند.

الماسی همچنین در خصوص خروج ممنوعیت خروج گندم از شهرستان تاکید کرد: آن دسته از کشاورزانی که گندم خود را به دیگر شهرستان‌ها تحویل دهند از دریافت هر گونه نهاده دامی در سال جاری محروم خواهند شد.

وی در خصوص اعلام پروژه‌ها و اولویت های عمرانی توسط دستگاههای اجرایی گفت: نهایتاً ظرف ۴۸ ساعت آینده پروژه‌های نیمه‌تمام و یا پروژه‌های جدید خود را برای توزیع اعتبارات به فرمانداری اعلام کنید که کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در هفته آتی برگزار شود.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار