معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه اعلام‌کرد: در جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر امسال شرکت های نوپا و دانش بنیان هم پذیرش می شوند.
کد خبر: ۹۷۶۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹ 06 July 2021

به گزارش‌ خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، بهزاد باباخانی در نشست هماهنگی برگزاری چهاردهمین دوره جشنواره کارآفرینی با اشاره به اهمیت کارآفرینی در دنیای امروز و تاثیراتی که کارآفرینان در توسعه و رشد اقتصادی یک کشور دارند، افزود: بدون شک تقویت روحیه کارآفرینی و تبدیل آن به فرهنگ عمومی می‌تواند بخش زیادی از مشکلات بیکاری را حل نماید و باید تمام تلاش خود را بکار گیریم که این فرهنگ در جامعه نهادینه و دانش آموزان را از دوران دبستان با آن آشنا کرد.

وی افزود: بر خلاف آنهایی که به غلط این مساله را در استان ترویج می‌کنند که فرهنگ کار در کرمانشاه ضعیف است باید گفت که نرخ مشارکت و فعالیت اقتصادی کرمانشاهی‌ها در چند سال گذشته بالاتر از نرخ متوسط کشوری بوده و این نشانه تحرک و پویایی استان کرمانشاه است و اگر زمینه و زیرساختهای کار فراهم شود استعدادهای خوبی نمود بروز خواهند داشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: جشنواره امسال برای انتخاب کارآفرینان برتر برنامه ابتکاری است برای انتخاب کارآفرینان برتر در حوزه شرکت های نوپا و دانش بنیان که با محوریت پارک علم و فناوری برنامه ریزی می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار