کد خبر: ۹۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹ 20 September 2015
تابناک بوشهر: مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی لایروبی، تجهیز موج‌شکن و تکمیل اسکله لاور ساحلی دشتی آغاز شده که برای این مهم به ۵۱ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

حسین بهمنیاری با بیان اینکه یکی از درخواست‌های مردم لاور ساحلی دشتی تکمیل موج‌شکن و اسکله صیادی است اظهار داشت: عملیات موج‌شکن تکمیل شده و اکنون برایر ساخت اسکله صیادی و لایروبی اسکله اقدامات لازم در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه تاکنون برای ساخت اسکله صیادی لاور ساحلی دشتی 150 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است تصریح کرد: این اسکله دارای 750 متر بازوی اصلی و 392 متر بازوی فرعی است و از یک "دایک 342 متری" برخوردار می‌شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر با اشاره به وسعت حوضچه اسکله صیادی لاورساحلی بیان کرد: وسعت حوضچه اسکله یاد شده 8 هکتار است که در این اسکله به حجم 150 هزار متر مکعب لایروبی می‌شود.

بهمنیاری با اشاره به اینکه طول اسکله لاور ساحلی دشتی 120 متر است، خاطرنشان کرد: اکنون برای لایروبی اسکله پیمانکار انتخاب شده و  مجری این طرح تجدید کارگاه کرده است.

وی با بیان اینکه امسال شش میلیارد ریال برای ادامه این طرح به شیلات استان بوشهر تخصیص یافته است افزود: برای تکمیل این طرح که یکی از مطالبات مردم این منطقه است به 51 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر با بیان اینکه تامین نشدن اعتبارات سبب متوقف شدن پروژه می‌شود گفت: برای لایروبی اسکله صیادی لاور ساحلی دشتی به 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

بهمنیاری خاطرنشان کرد:  بندر لاورساحلی دشتی دارای 81 فروند شناور صیادی و 250 صیاد است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار