رضا طاهری در گفتگو با تابناک:
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: سال ۱۴۰۰ به نام "سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نامگذاری شده و ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی خانوارهای مددجو از رسالت های کمیته امداد است.
کد خبر: ۹۷۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 02 July 2021

رضا طاهری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: این رسالت طی سال جاری در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری به طور جد دنبال خواهد شد.

وی افزود: نیروهای جهادی به عنوان مخلص ترین افراد جامعه بدون هیچ گونه چشم داشتی و با هدف رفع محرومیت و کمک به خانوارهای کم برخوردار با کمیته امداد همکاری می کنند.

طاهری تصریح کرد: گروه ها و نیروهای جهادی از سنوات قبل نیز با این نهاد همکاری داشته اند، هم اکنون بیش از۱۳۰ جهادگر به منظور ایجاد فرصت های شغلی و تسهیل اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه با این نهاد همکاری می کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: تشکیل پرونده های اشتغال، معرفی مددجویان به راهبران شغلی، ارتباط با کارفرمایان و موسسات کاریابی بخشی از فعالیت نیروهای جهادی به منظور پیشبرد برنامه های اشتغال و کاریابی کمیته امداد به شمار می رود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار