علی اکبر جاویدان خبر داد:
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اهتمام پلیس برای برخورد با اراذل و اوباش و هر گونه ناامنی، گفت: با حضور مقتدرانه ماموران انتظامی، هیمنه اراذل و اوباش در استان شکسته شده و خود این افراد می دانند دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و به سزای عمل خود می رسند.
کد خبر: ۹۷۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ 01 July 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه؛ علی اکبر جاویدان در دیدار سرپرست سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمانشاه اظهار داشت: امروز پلیس با چشمانی بیدار و با عزمی راسخ تر از گذشته بر رفتار مجرمان و خصوصا اراذل و اوباش اشرافیت کامل دارد.

وی  خاطر نشان کرد: پلیس کرمانشاه مقتدرانه با اشرار و اراذل برخورد و اجازه عرض اندام و ناامنی به این افراد نمی دهد، کما اینکه خود آنها نیز به این نتیجه رسیده اند که در صورت ارتکاب جرم دیر یا زود باید تسلیم قانون شوند.

 جاویدان با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، افزود: تحت هیچ شرایطی اجازه ناامنی به مخلان نظم و امنیت عمومی نمی دهیم و در سال جدید هم برخوردهای قاطع تری با آنها صورت می‌گیر.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به اینکه طرح برخورد با اراذل و اوباش از مرداد سال گذشته وارد فاز جدیدی شد، افزود: در همین راستا و طی یک سال اخیر حدود ۱۲۰۰ نفر از این افراد دستگیر شده اند.

وی همچنین از شناسایی تعدادی دیگر از اراذل و اشرار در سطح استان خبر داد و گفت: این افراد هم در صورتی که بخواهند دست از پا خطا کنند با برخوردهای قاطعانه پلیس و دستگاه قضائی مواجه خواهند شد.

 جاویدان در پایان از حداقلی بودن جرائم خشن در استان خبر داد و گفت: تعامل مطلوب میان پلیس و دستگاه قضائی فضای ناامنی را برای مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی ایجاد کرده و هر 2 دستگاه بر قاطعیت برخورد با این گونه جرائم تاکید دارند.

نیروهای مسلح مظهر اقتدار کشور هستند

سرپرست سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمانشاه نیز در این دیدار نیروهای مسلح را مظهر اقتدار کشور و سدی محکم در برابر هجمه ها و تهدیدهای همیشگی دشمنان دانست.

همت محمدی افزود: در این میان نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت جامعه، جایگاه ویژه و ممتازی در کشور دارد و همه سازمان ها و نهادها بخش عمده ای از امنیت ایجاد شده را مدیون ماموران خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی هستند.

وی همچنین کرمانشاه را یکی از استان های امن کشور خواند و گفت: با وجود مرزی بودن استان ما و تهدیدهایی که پیرامون آن وجود دارد با اشراف اطلاعاتی بسیار خوب پلیس و دیگر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی خوشبختانه موضوع نگران کننده وجود ندارد.

محمدی در پایان از تلاش های سردار جاویدان رئیس پلیس استان و دیگر ماموران پلیس قدردانی و بر افزایش همدلی و وحدت موجود تاکید کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار