معاون فرهنگی سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیّر خبر داد
کد خبر: ۹۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 19 September 2015
تابناک بوشهر: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیّر از برگزاری همایش تجلیل از 50 چهره ماندگار دفاع مقدس شهرستان دیر در اول مهرماه سال جاری خبر داد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شاخص سال شهیدان مهدوی و واعظی و همچنین سرداران و شهدای گران‌قدر شهرستان دیگر اظهار داشت: این همایش با سخنرانی عبودزاده جانباز هشت سال دفاع مقدس و از مدافعان خرمشهر در مجتمع فرهنگی هنری نفت با حضور رزمندگان، ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت بزرگداشت حماسه اقشار گوناگون مردم شهرستان در هشت سال دفاع مقدس، هدف برگزاری این همایش را تجلیل از افراد شاخص و چهره‌های ماندگار شهرستان دیر عنوان کرد و افزود: این برنامه اول مهرماه سال جاری در مجتمع فرهنگی هنری نفت با حضور رزمندگان، ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

سروان حسینی نیا، ضمن دعوت از مسئولین، مردم و بسیجیان در این همایش اظهار داشت: در این همایش از 50 چهره ماندگار دفاع مقدس شهرستان شامل کم سن‌ترین و مسن‌ترین رزمنده، جانباز، آزاده، جانباز زن، فعالین جبهه‌ها و اعزام، فعالین تبلیغات، تعاون و جمع‌آوری کمک‌های مردمی و نیز فرماندهان و رزمندگان شاخص شهرستان تجلیل خواهد شد.

نخستین همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار دفاع مقدس شهرستان دیّر در تاریخ یکم مهرماه سال جاری در مجتمع فرهنگی هنری نفت شهرستان دیّر به همت فرهنگی اجتماعی سپاه سیدالشهدا (ع) و پایگاه امام جعفر صادق(ع) و با همکاری پایگاه خاتم‌الانبیاء (ص) حوزه قدس شهر دیّر برگزار می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار