رئیس هیئت والیبال آمل از آغاز رقابت‌های مینی‌والیبال دانش‌آموزی پسران در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱ 19 September 2015
به گزارش تابناک مازندران حسن کوچک‌زاده بیان کرد: توجه به ورزش والیبال در رده‌های پایه و دانش‌آموزان در این شهرستان از سال‌های گذشته مورد توجه ویژه هیئت والیبال و مسئولان شهری قرار گرفته است.
وی افزود: در این مسابقات توانستیم والیبالیست‌های زیادی که دارای استعداد مطلوب در رشته ورزشی والیبال هستند را شناسایی کرده و دست به آموزش و تعلیم آنها بزنیم.
کوچک‌زاده با اعلام اینکه سومین دوره جشنواره مینی‌والیبال دانش‌آموزی پسران این شهرستان از روز گذشته کار خود در سالن ورزشی شهید حسن‌نژاد آغاز کرده است، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات 16 تیم مینی‌والیبال کار خود را در چهار گروه چهار تیمی دنبال می‌کنند.
رئیس هیئت والیبال آمل با تاکید بر اینکه کشف استعدادهای ورزشی و پرورش آنها را از مهم‌ترین وظایف خود می‌دانیم، ادامه داد: این دوره از مسابقات به مدت پنج روز ادامه دارد.
این مسئول بیان کرد: در دور مقدماتی 24 بازی برگزار می‌شود تا در پایان آن از هر گروه دو تیم راهی مرحله حذفی شوند.
کوچک‌زاده با اشاره به اینکه برای نخستین بار جشنواره مینی‌والیبال دختران و پسران را در مازندران برگزار کردیم، گفت: این رقابت‌ها با همکاری اداره ورزش و جوانان آمل، اداره آموزش و پرورش و هیئت والیبال این شهرستان پیگیری می‌شود.
وی با اشاره به اینکه آمل از شهرهای شاخص در ورزش والیبال است، گفت: ورزشکاران این شهرستان از سال‌های گذشته تاکنون در هر دوره از اردوهای تیم ملی در رده‌های مختلف حضور داشتند و توانستند با جلب نظر مربیان و کادر فنی تیم ملی راهی رقابت‌های بین‌المللی، جهانی و آسیایی شوند.
کوچک‌زاده بیان کرد: هم‌اکنون هزینه در امر ورزش سرمایه‌گذاری بزرگ است و نباید آن را به‌عنوان هزینه نگریست.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار