بسته ویژه کشوری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱ 19 September 2015
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.

عذرخواهی اصفهانیان به خاطر داوری بازی پرسپولیس

رییس کمیته داوران به خاطر اشتباه احمد صالحی در دیدار پرسپولیس عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، فریدون اصفهانیان درباره عملکرد داور دیدار پرسپولیس و سایپا، اظهار کرد: متاسفانه طبق گفته ناظر بازی، صالحی در اعلام پنالتی به سود سایپا اشتباه کرد. توپ به سر بازیکن پرسپولیس خورد اما داور فکر کرد این بازیکن توپ را با دست لمس کرده که تصمیم اشتباهی بود.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیسی‌ها می‌گویند چرا این اشتباهات فقط علیه ماست، تصریح کرد: عذر‌خواهی می‌کنم، ما بهترین داور لیگ چهاردهم را برای این بازی انتخاب کردیم اما او به دلیل اشتباه در جای‌گیری و یا عدم تمرکز در لحظه تصمیم‌گیری، نتوانست در لحظه اعلام پنالتی نظر دهد. بالاخره این اتفاق رخ داده و داور نتوانست به درستی تصمیم بگیرد اما پرسپولیسی ‌ها خودشان هم در گلزنی کم دقت بودند. داور دو پنالتی برای آن‌ها گرفت اما نتوانستند یکی را گل کنند.

رییس کمیته داوران در ادامه با بیان اینکه احمد صالحی در طول بازی به جز یک مورد اشتباه دیگری نداشت، افزود: پنالتی‌های پرسپولیس به درستی اعلام شد اما او در صحنه موردنظر اشتباه داشت. با توجه به این تصمیم اشتباه و تاثیرگذاری آن در نتیجه بازی طبق آیین نامه او مورد جریمه قراتر می‌گیرد و با برخورد می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه عاملی باعث می‌شود، دوران در بازی‌های پرسپولیس اشتباه سهوی کنند، گفت: واقعا نمی‌دانم چرا این مشکل وجود دارد. قبل از بازی تذکرات لازم را می‌دهیم و انتظار داریم مشکلی پیش نیاید اما تا زمانی که انسان قضاوت کند، این مشکل وجود دارد. صالحی هم به جز آن صحنه مشکل دیگری نداشت.

اصفهانیان در واکنش به اظهارنظر یکی از بازیکنان ملوان مبنی بر اینکه ممکن است داور بازی ملوان و پرسپولیس تحت تاثیر اشتباه احمد صالحی قرار بگیرد و ناخواسته به نفع پرسپولیس سوت بزند، تاکید کرد: اصلا این موضوع را قبول ندارم. قضاوت هر بازی مربوط به آن بازی است. کمیته اخلاق و انضباطی هم باید با کسانی که درباره داوری صحبت می‌کنند برخورد کنند. کسی نباید درباره داوری صحبت کند.

کدام یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، در پی ریاست مجلس هستند؟

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایلنا نوشت: رابطه میان پارلمان و بهارستان همیشه برقرار بوده است و مدعیان پاستور در بیشتر موارد پس از ناکامی در انتخابات ریاست جمهوری، در صدد کسب صندلی های سبز بهارستان برآمده اند.

در روزهایی که نمایش پیاپی تصاویر سعید جلیلی در کمیسیون برجام و حضور فعال‌تر او در عرصه سیاسی کشور بار دیگر او را به عرصه اول سیاسی کشانده است؛ در محافل خصوصی و عمومی اصولگرایان اینطور مطرح می‌شود که دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی به عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های سرلیستی اصولگرایان در تهران فعالیت انتخاباتی خود را کلید زده است.

این بار نیز سعید جلیلی در سه راهی تهران و قم و مشهد گیر کرده است. در قم رقیبی به نام لاریجانی دارد و در تهران لشکری از نیروهای سیاسی هستند؛ اما مشهد سال‌هاست که بدل به پایتخت جبهه پایداری شده است و برخی نزدیکانش در این شهر مسئولیت‌های اجرایی بر عهده دارند. با این حال حضور جلیلی در مجلس آینده معادلات انتخاب رئیس پارلمان را برای اصولگرایان پیچیده‌تر می‌کند.

حداد عادل که زمانی تجربه ریاست مجلس هفتم را داشت و کفش‌هایش را برای ریاست مجلس دهم جفت می‌کرد گفته می شود امروز رقیبی به نام جلیلی را برابر خود می‌بیند و از همین رو ضرورت می بیند راهی یک برنامه پربیننده شود تا چهره‌ای غیر سیاسی از خود به نمایش بگذارد و پیوند‌های خویشاوندی خود را با بزرگان نظام به اصولگرایان یادآوری کند.

اما از جمع هشت مدعی صندلی پاستور در سال 92، افراد دیگری هم هستند که سودای حضور در مجلس را دارند و البته از حمایت‌های بی دریغ رسانه ملی محروم هستند. مشهورترین این افراد محمدرضا عارف است که او نیز صندلی ریاست را نشانه رفته است با این حال از همان فردای انتخابات، وی گزینه بالقوه اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات بود.

غرضی، مرد متفاوت انتخابات 92 نیز اعلام کرده است در انتخابات امسال برای مجلس حضور خواهد داشت. اما ولایتی و قالیباف و رضایی در مسئولیت‌هایی قرار دارند که برای حضور در مجلس باید استعفای خود را اعلام می‌کردند.

بازماندگان 84

برخی نامزدهای انتخابات 84 تلاش‌هایی برای ورود به مجلس نشان دادند. مشهورترین این افراد لاریجانی بود. وی در ابتدا به شورای عالی امنیت ملی رفت اما در نهایت با احمدی‌نژاد ،به مشکل خورد و راهی قم شد تا هشت سال در قامت ریاست قوه مقننه تا حدی مانع بی قانونی احمدی‌نژاد باشد.

از آن جمع هاشمی و کروبی که سابقه مجلس داشتند و قالیباف و محسن رضایی که از سپاه وارد عرصه انتخابات شده بودند از خیر حضور در مجلس گذشتند تا یک بار دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری باشند.

مهرعلیزاده و معین نیز سرنوشت مشابهی داشتند. هر دوی این نامزدها از سال 84 حضور کمرنگی در عرصه سیاست ایران داشتند و بار دیگر در آستانه انتخابات 94 اسم آنها در محافل سیاسی اصلاح‌طلبان شنیده می‌شود. از این دو تن، مهرعلیزاده روی خوش بیشتری به دعوت کنندگان نشان داده است اما مصطفی معین همچنان به کار طبابت مشغول است.

شکست‌خوردگان 80

در سال 80 اصولگرایان برای رقابت با خاتمی با 9 نامزد وارد عرصه رقابت‌ها شدند که هر کدام رای خاتمی را در شهری بشکنند. در نهایت آرای شش نامزد از آرای باطله هم کمتر بود و خاتمی رئیس جمهور شد.

اما رقیبان خاتمی نیز سودای مجلس داشتند. اولین نفر احمد توکلی بود که به مرور تبدیل به مرد شماره یک اقتصادی مجلس شد. شهاب‌الدین صدر نیز راه توکلی را پیمود و از نظام پزشکی به بهارستان رفت هرچند در انتخابات مجلس نهم شورای نگهبان صلاحیت او را احراز نکرد و پشت در مجلس باقی ماند.

حسن غفوری‌فرد نیز دو سه باری برای مجلس و شورای شهر نامزد شد و توفیقی به دست نیاورد گرچه در روزهای گذشته ریاست خانه احزاب را بر عهده گرفته است.

دیگر افرادی که در انتخابات 80 نامزد شدند تاثیری در سیاست ایران نداشتند اما رابطه میان پارلمان و بهارستان همیشه برقرار بوده است.

شقایق دهقان از راهیابی به مرحله بعد استندآپ خندوانه باز می ماند؟

در سامانه یرنامه خندوانه، تاکنون علیرضا مسعودی 400هزار رای بیشتر از شقایق دهقان رای آورده است.

 در حالی که تعداد آرای شقایق دهقان اندکی بیش از 600هزار است، مسعودی توانسته یک میلیون و70هزاز رای کسب کند.

شب گذشته در استندآپ خندوانه ، شقایق دهقان در یک گفتار هنرمندانه و بدون تپق تفاوتهای مردان و زنان را برشمرد و البته خانمها را تانمندتر از آقایان معرفی کرد.

علی رضا مسعودی نیز خاطره جذابی از یادگرفتن رانندگی با گویش مشهدی بیان کرد که با استقبال تماشاگران مواجه شد.

روند رای دهی مخاطبان به گونه ای است که احتمال می رود شقایق دهقان از راهیابی به دور بعدی باز بماند.

واکنش رامبد جوان به معترضان اجرای شقایق دهقان/ کامنت‌هایی که از مرز 18 هزار گذشت

فرهنگ > تلویزیون - استندآپی که شقایق دهقان شب گذشته در «خنداننده‌ی برتر» اجرا کرد، موجی از واکنش‌ها را در فضای مجازی به دنبال داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین مسابقات «خنداننده‌ی برتر» شب گذشته وارد مرحله‌ی دوم شد. این مرحله با اجرای استندآپ کمدی علی مسعودی و شقایق دهقان آغاز شد. در این برنامه علی مسعودی خاطراتی را از مراحل آموزش رانندگی توسط پدرش نقل کرد و شقایق دهقان نیز نکاتی را درباره‌ی تفاوت‌های زنان و مردان با زبان طنز بازگو کرد.

پس از اتمام برنامه بحث‌ها درباره‌ی اجرای شقایق دهقان در فضای مجازی بالا گرفت. این بحث‌ها به صفحه‌ی اینستاگرام رامبد جوان هم کشید و مجری «خندوانه»  با انتشار عکسی از شقایق دهقان، نوشتار کوتاهی را درباره‌ی فضای ایجاد شده‌نوشت.

متن رامبد جوان بدین شرح است:

«خانوم‌‌ها آقایان سلام
دخترا پسرا سلام

تازه از كار جدا شدم. خواستم نظراتتون رو ببينم كه ديدم به به چه بساطيه!!!!
من دخالتى در تفكر و نظراتتون نمى كنم چون اينجا حق دارين خودتون رو بيرون بريزين و با هم بحث كنين.
ولى دلم نيومد اون تعداد از رفقامون كه دچار يك اشتباه فاحش شدن رو به نكته ى ظريف و حتا درشت اجرا و مضمون خانم دهقان نكنم.
تمام اجراى ايشون نقد و شوخى با همين نوع نگاه بدوى ما زنا و شما مردا... ما مردا و شما زناس.
خواستم اينو گفته باشم كه يه وقت فردا عمرى نبود، نگفته نرم اون دنيا!!:))
حالا ادامه بدين...١،٢،٣»

این بحث همچنان ادامه دارد و کامنت‌های پست اخیر رامبد جوان از 18 هزار عدد گدشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار