آخرین آمار کرونا در ایران
هم اکنون ۳۹۷ نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۹۸ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.
کد خبر: ۹۶۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۱ 22 May 2021

به گزارش تابناک مازندران، با شروع شانزدهمین ماه از شیوع ویروس کرونا شاهد روند کاهشی موارد ابتلا و بستری کرونایی در استان کاهش یافته است.

طی دو روز گذشته موارد ابتلا و بستری کرونایی در استان مازندران کاهش یافت که امیدواریم باتوجه به پروتکل‌های بهداشتی این روند تداوم یابد.

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه گفت:  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷۱ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد ۸۹ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون  ۳۹۷ نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۹۸ نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر  ۱۱۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ بیمار جدید بستری و ۱۶ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۳۹ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

آخرین آمار کرونا در ایران

مبتلایان جدید: ۱۱۲۵۰ نفر
مجموع بیماران: ۲۸۱۵۸۸۲ نفر
جانباختگان جدید: ۲۰۰ نفر
مجموع جان‌باختگان: ۷۸۱۹۴ نفر
مجموع بهبود‌یافتگان: ۲۳۰۴۸۲۴ نفر

جمعه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار