اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 28 اردیبهشت توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضورتان تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۶۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷ 18 May 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 28/2/1400  به این شرح است.


انهدام باند سرقت از منازل محمود آباد
فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند سارقان منزل و کشف 60 فقره سرقت در شهرستان محمودآباد خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار"مرتضی میرزایی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجار شکنان اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان محمودآباد با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند حرفه ای سرقت منزل در آن شهرستان با خبر شدند.
وی، افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه مخفیگاه متهمان را که با تشکیل باندی 10 نفره متشکل از افرادی بومی و غیر بومی استان، در آن شهرستان فعالیت داشتند، شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: ضمن هماهنگی های قضائی، پس از تشکیل تیم های عملیاتی متهمان که در منازل استیجاری نقاط حاشیه ای شهرستان محمودآباد سکونت داشتند، در اقدامی ضربتی دستگیر شدند.
سردار میرزایی از کشف میلیاردی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: این سارقان حرفه ای در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 60 فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کردند.
این مقام انتظامی همچنین اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.#

--------------------------------------------------

موبایل قاپ بابل به دام افتاد
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای با 23 فقره سرقت در شهرستان بابل خبر داد.
سرهنگ "سیدموسی حسینی" در گفت‌ و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وي افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بابل با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي سارق را شناسايي کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی با دادستان شهرستان، در عملیاتی ضربتی متهم را در مخفيگاهش به دام انداختند.
سرهنگ حسینی از کشف 20 گوشی تلفن همراه و 3 دستگاه موتور سیکلت سرقتی و همچنین 40 مدرک هویتی جعلی در بازرسی از مخفیگاه متهم داد و اظهار داشت: كارشناسان ارزش اموال سرقتی کشف شده در این عملیات را بالغ بر 110 ميليارد ريال برآورد كرده‌اند.
حسینی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به مردم، توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای پلیس، در هنگام مکالمه با تلفن همراه در کوچه‌های خلوت و تاریک، مراقب اطراف خود باشند.#

--------------------------------------------------

عامل افیونی در آمل به دام افتاد
فرمانده انتظامي شهرستان آمل، از دستگیری عاملی افیونی و کشف 2 کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "ذات الله رضوانی"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: پس از هماهنگی های قضائی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی دابودشت متهم را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ رضوانی، در ادامه از کشف 2 کیلوگرم تریاک در بازرسی از مخفیگاه متهم خبر داد و اظهار داشت: این سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده، با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.
رضوانی بابيان اينکه مواد مخدر عاملی مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است، اذعان داشت: مواد مخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني است.
وی در خاتمه از شهروندان خواست: برای ریشه کن کردن این معضل اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی را در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

--------------------------------------------------

دستگيري سارق سیم و کابل برق در نوشهر
جانشین انتظامي شهرستان نوشهر از دستگيري سارق سیم و کابل برق با 6 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "صدرا عبدی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در حوزه استحفاظی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی، افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتي و انجام تحقیقات پليسي، ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسايي سارق شدند.
جانشین انتظامي شهرستان نوشهر، تصريح کرد: با هماهنگی های قضائی، ماموران در عملياتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگير کردند.
سرهنگ عبدی، افزود: متهم در تحقيقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 6 فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده قضایی روانه زندان شد.
عبدی در خاتمه از شهروندان خواست: با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه مسئله امنیتی از طریق سامانه 110 و یا کلانتری محل سکونت خود، پلیس را در ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان یاری کنند.

--------------------------------------------------

سارقان اماکن خصوصی در دام پلیس تنکابن
فرمانده انتظامی شهرستان "تنکابن" از دستگیری 3 سارق اماکن خصوصی با 22 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "غلامحسین شعبانی" با اعلام این خبر، اظهار داشت : به منظور پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان تنکابن، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.
وی تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همگاری ماموران کلانتری 11 با انجام اقدامات اطلاعاتی 3 سارق حرفه ای را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنان را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در ادامه، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی ها به 22 فقره سرقت اماکن خصوصی، مزارع و باغات در این شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ شعبانی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

--------------------------------------------------

توقیف محموله 7میلیاردی قارچ قاچاق درگلوگاه
فرمانده انتظامی شهرستان " گلوگاه" از کشف قارچ ترافل قاچاق به ارزش 7 میلیارد ریال خبر داد.
سرهنگ"محمود کلوانی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی و کنترل خودروهای عبوری به یک وانت مزدا دو کابین حامل بار مظنون شدند.
وی تصریح کرد: ماموران در اقدامی غافلگیرانه با متوقف کردن این خودرو در بازرسی از آن 570 کیلوگرم قارچ دنبلان کوهی کمیاب (ترافل نوعی خوراکی گرانقیمت و کمیاب ) که در 20 بسته جاساز شده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان، ارزش تقریبی کالای مکشوفه 7 میلیارد ریال برآورد شده، گفت: پلیس با حضور فعال و شبانه روزی در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
سرهنگ کلوانی در پایان با بیان اینکه ترافل های مکشوفه تحویل اداره محیط زیست شد، خاطرنشان کرد: در این عملیات متهم به قاچاق دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

--------------------------------------------------

دستگیری سارق مغازه در نکا
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق مغازه و کشف 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی "در بیان این خبر گفت: در پی سرقت از چندین مغازه در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی، افزود:ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، سارق را که دارای سابقه سرقت بود در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.
سرهنگ "عزیزی" خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی ها تاکنون به 10فقره سرقت مغازه در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .

--------------------------------------------------

کشف 12 فقره سرقت اماکن خصوصی در عباس آباد
فرمانده انتظامی شهرستان " عباس آباد " از دستگیری 3 سارق اماکن خصوصی با 12 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین عبدی" با اعلام این خبر، اظهار داشت : به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مقابله با سرقت در ایت شهرستان به اجرا درآمد.
وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی 3 سارق حرفه ای را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنان را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد در ادامه، اظهار کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی ها به 12 فقره سرقت اماکن خصوصی این شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ عبدی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

--------------------------------------------------

توقیف 2 خودروی حامل چوب قاچاق در "سوادکوه"
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از توقیف 2 خودروی وانت و کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق، در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "عبدالله اکبری" در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: ماموران گشت آگاهی این شهرستان در حین اجرای ماموریت به 2 خودروی حامل چوب در یکی از محورهای روستایی این شهرستان مشکوک شدند .
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه ، افزود:ماموران خودروهای مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن ها در مجموع 3 تن چوب جنگلي قاچاق کشف کردند .
سرهنگ "اکبری" تصريح کرد : رانندگان این خودروها به مرجع قضائي معرفي و چوب هاي قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان تحويل شد .
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه درخاتمه با اشاره به پيامدهاي ناشي از قطع بي رويه درختان و قاچاق فراورده هاي جنگلي از مردم خواست : براي جلوگيري از سودجویي هاي افراد فرصت طلب در صورت شناسائي افرادي که اقدام به قاچاق فراورده هاي جنگلي و منابع طبيعي مي کنند مراتب را به مرکز فوريتهاي پليسي 110 اطلاع دهند .

--------------------------------------------------

انهدام باند سارقان داخل خودرو در چالوس
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از انهدام باند سارقان لوازم داخل خودرو ومغازه با 7 فقره سرقت خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ علی اکبر خسروی در تشریح جزئیات این خبر،گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو ومغازه در سطح شهرستان،موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرهنگ خسروی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند 4 نفره سرقت در این ارتباط شدند.
فرمانده انتظامی شهرسنتان چالوس، تصریح کرد: در یک عملیات ضربتی متهمان دستگیر شدند و در بازجویی های به عنل آمده به 7 فقره سرقت لوازم داخل خودرو ومغازه در این شهرستان اعتراف کردند.
خسروی از کشف مقادیر قابل توجهی از اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

--------------------------------------------------

دستگيري عامل شرارت و قمه‌ كشی در نور
فرمانده انتظامي شهرستان نور از دستگيري عامل شرارت و قمه‌ كشي خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر نزاع و درگیری و مصدومیت فردی انتقال یک مجروح به بیمارستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران انتظامی یک شرور سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی ضربتی دستگیر و در مخفیگاه وی یک قبضه قمه را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: متهم پس از دستگیری در بازجویی ماموران انتظامی به جرم خود مبنی بر قمه کشی و جراحت شاکی به دلیل اختلافات شخصی اعتراف کرد.
سرهنگ داداش تبار ضمن بیان معرفی متهم به مرجع قضائی با تشکیل پرونده خاطرنشان کرد:
پليس با برهم زنندگان نظم وامنیت به شدت برخورد٬ مي كندو شهروندان اخبار خود در این زمینه را به پلیس 110 اطلاع دهند.

--------------------------------------------------

کشف 9 فقره سرقت در "میاندورود"
فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 9 فقره انواع سرقت خبر داد.
سرهنگ "مجید باقری " در گفت ‌و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس بیان داشت : ماموران انتظامی به منظور برقراری امنیت و آرامش عمومی طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را با هدف مقابله با سرقت و کاهش آسیب های اجتماعی به اجرا گذاشتند.
وی افزود : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه 4سارق و مالخر اموال مسروقه را شناسایی کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به هماهنگی قضائی ، تصریح کرد: ماموران انتظامی در عملیاتی غافلگیرانه هر 4 متهم را دستگیر و در بازجویی از آنها به راز 9 فقره سرقت اماکن خصوصی پی بردند.
سرهنگ باقری اذعان داشت:کشف 550 گرم مواد مخدر ، 1200نخ سیگار خارجی،15 دستگاه ماهواره ،2000کیلو روغن خارجی خراطین ، 500 عدد نسکافه خارجی و دستگیری 8 متهمین متواری از دیگر دستاوردهای ماموران انتظامی در اجرای این طرح بود .
فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود در پايان از همکاري مردم با نیروی انتظامی در اجرای این طرح قدرانی کرد و گفت: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، سرقت ، کالاي قاچاق و ...موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار