طارمی مطرح کرد:
می‌دانم این آماری که دارم توقع مردم را بالا می‌برد و کارم را سخت می‌کند، برای همین باید بیشتر تمرین و تلاش کنم. خوشبختانه تا حالا خوب بوده‌ام و از این به بعد هم این روند را ادامه می‌دهم. خوشحالم تا امروز توانسته‌ام پاسخ اعتماد کی‌روش و برانکو را بدهم.
کد خبر: ۹۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۶ 16 September 2015
تابناک بوشهر: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اولویتم بازی کردن در پرسپولیس است و بعد از آن هم دوست دارم به اروپا بروم.مهدی طارمی در مورد شرایط حال حاضر پرسپولیس، پیش‌بینی عجیب مرزبان در مورد آینده او، شرایطش در تیم ملی، پیشنهادهای عربی، مقایسه‌اش با فرهاد مجیدی و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

ابتدا در خصوص بازی با پیکان صحبت کن.
با اینکه پیکان تازه به لیگ یک سقوط کرده است، اما مقابل ما نمایش خوبی داشت. پیکانی‌ها برای بازی با پرسپولیس انگیزه زیادی داشتند.

زیادی پیکان را دست‌کم نگرفته بودید؟
در ابتدای بازی پیکان را دست‌کم گرفته بودیم، اما در ادامه و وقتی متوجه شدیم پیکان تیم خوبی است، بازی را جدی گرفتیم و این تیم را شکست دادیم.



 مقابل پیکان کمی محتاطانه بازی نکردید؟
قبول دارم، شاید کمی خسته بودیم. بچه‌ها از بدنساری آمده بودند و ما هم از اردوی تیم ملی، به همین خاطر همه خسته بودیم، اما با این وضعیت هم موقعیت‌های زیادی داشتیم.

 چرا مهاجمان پرسپولیس موقعیت‌های گل را به راحتی از دست می‌دهند؟
فکر می‌کنم در بازی با پیکان خراب شدن موقعیت‌های‌مان به خاطر این بود که تیم حریف را دست‌کم گرفته بودیم.

قبل از بازی با پیکان صحبت‌های درگوشی با مرزبان داشتی، جریان چه بود؟
چند سال پیش که در شاهین شاگرد استیلی و مرزبان بودم، آخر فصل با مرزبان دعوایم شد. بعد از آن مرزبان از من خواست به هتل بروم، البته آن زمان میثاقیان سرمربی شاهین بود. آن روز بعد از اینکه از مرزبان عذرخواهی کردم، او خطاب به میثاقیان گفت طارمی پنج شش سال دیگر مهاجم فیکس تیم ملی است. قبل از بازی با پیکان به مرزبان گفتم که پیش‌بینی‌اش درست از آب درآمد.



مهاجم فیکس تیم ملی بودن چه احساسی دارد، واقعاً خودت دو سال پیش فکر می‌کردی روزی مهاجم ثابت تیم ملی شوی؟
اینکه مهاجم فیکس تیم ملی باشی حس خوبی دارد، البته خودم فکر چنین روزهای خوبی را می‌کردم. اصلاً اگر فوتبالیست هدف نداشته باشد به جایی نمی‌رسد. من هم امیدوارم که بتوانم روند خوبم را در تیم ملی ادامه دهم.

مصدومیت رضا قوچان‌نژاد هم به تو کمک زیادی کرد تا بتوانی در ترکیب ثابت تیم ملی بازی کنی...
پست من و قوچان‌نژاد در تیم ملی با هم فرق می‌کند، من بال راست و چپ بازی می‌کنم و قوچان‌نژاد مهاجم نوک است. من امیدوارم که مصدومیت قوچان‌نژاد هر چه سریع‌تر برطرف شود و دوباره به تیم ملی برگردد.

جوانان تیم ملی چقدر می‌توانند در صعود به جام جهانی به کی‌روش کمک کنند؟
ما تمام سعی و تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا برای تیم ملی مهره مفیدی باشیم. بالاخره آرزوی هر فوتبالیستی است که در جام جهانی بازی کند و ما هم این آرزو را داریم، به خاطر همین چیزی کم نمی‌گذاریم تا روند خوب تیم ملی ادامه داشته باشد.

هم در نیم‌فصل و هم ابتدای فصل جدید پیشنهادی جدی از تیم‌های عربی داشتی که به آن پاسخ منفی دادی. فکر می‌کنی ماندن در پرسپولیس و پاسخ منفی به تیم‌های عربی چقدر در شرایط حال حاضر تو تأثیر داشته است؟
من پیشنهادهایم را رد کردم، چون دنبال این بودم که برای پرسپولیس بازی کنم. می‌دانستم از پرسپولیس راحت‌تر به تیم ملی می‌رسم تا از تیم‌های عربی. به نوعی وقتی شما در پرسپولیس بازی می‌کنی نسبت به تیم‌های عربی بیشتر دیده می‌شوی.

پس با این شرایط دنبال بازی کردن در کشورهای حوزه خلیج فارس نیستی؟
صدرصد همین است، اولویت من برای بازی کردن پرسپولیس است و بعد از آن هم دوست دارم به اروپا بروم و پیشرفت کنم. من به هیچ عنوان علاقه‌ای به بازی کردن در کشورهای حوزه خلیج‌ فارس ندارم.

یعنی پیشرفت را به پول ترجیح می‌دهی؟
صددرصد همین‌طور است. پول را می‌شود همیشه به دست آورد، اما سن پیشرفت کردن کم است.

این روزها توقع از تو بالا رفته است، می‌توانی این فشار را تحمل کنی؟
می‌دانم این آماری که دارم توقع مردم را بالا می‌برد و کارم را سخت می‌کند، برای همین باید بیشتر تمرین و تلاش کنم. خوشبختانه تا حالا خوب بوده‌ام و از این به بعد هم این روند را ادامه می‌دهم. خوشحالم تا امروز توانسته‌ام پاسخ اعتماد کی‌روش و برانکو را بدهم. 

داستان خوشحالی بعد از گلت چیست؟
چند روز دیگر به همه می‌گویم که چرا این خوشحالی گل را انجام می‌دهم.

بعد از اینکه مقابل هندوستان گل زدی، پرسپولیسی‌ها در صفحات اجتماعی آمار تو و فرهاد مجیدی را در تیم ملی با هم مقایسه کردند و همین مسئله هم باعث شده تا کری‌خوانی جالبی بین پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها پیش بیاید....
مجیدی یکی از بازیکنان خوب استقلال بوده و قابل احترام است. این کری‌خوانی‌ها همیشه در فوتبال بوده است و چیز عجیبی نیست. مقایسه‌ای هم اگر انجام شده در بحث آماری بوده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار