کد خبر: ۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷ 25 January 2015
یک زن مسیحی با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران به مبین اسلام تشرف یافت.

به گزارش  رسا، خانم آرینا پوچکوا که دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس، تبعه کشور روسیه و پیرو دین حضرت مسیح(ع) و مسلک ارتدوکس امروز با حضور در دفتر آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران به دین اسلام و مذهب حقه تشیع تشرف یافت.

 

بر اساس این گزارش، خانم آرینا پوچکوا با شهادت به وحدانیت خداوند متعال، رسالت پیامبر(ص) و امامت ولایت دوازده امام معصوم(ع) در محضر آیت الله طبرسی به دین اسلام مشرف شد و به عنوان مسلمان شیعه دوازده امامی شناخته شد.

 

این گزارش می افزاید، این تبعه کشور روسیه ادامه اسم خود را نام مبارک فاطمه نهاد و در پایان مراسم یک جلد کلام الله مجید از سوی آیت الله طبرسی به وی اهداء شد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در این دیدار با تبریک پذیرش این فرد به دین مبین اسلام، گفت: همه ارزش های اخلاقی، انسانی و دینی در اسلام ناب نهفته است و نها تعالیم دینی است که انسان را به اوج سعادت می رساند.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که امروز اسلام ناب در دنیا عزت و عظمت دارد، خاطرنشان کرد: این عزت و سربلندی در سایه توجهات خداوند متعال به امت اسلامی در عرصه جهانی حاصل شده است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت بهره گیری از احکام و ارزش های دینی در زندگی فردی و اجتماعی تأکید کرد و بیان داشت: اسلام دین حق است و امروز نیز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی احکام اسلام حقیقی در این کشور اجرایی می شود./
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار