تابناک: فرمانده پیشین پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: پاک‌ترین نیروها و فرماندهان را نیروی انتظامی دارد.
کد خبر: ۹۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 15 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمد رویانیان امروز (سه شنبه) در حاشیه مراسم ترحیم پدر سردار اشتری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شفاف‌سازی در حوزه ورزش خوب است اما باید ساختارمند و عمومی باشد، اظهار کرد: باید همه سازمان‌ها و امور در برابر مردم شفاف شود و مردم تشخیص دهند که چه اتفاقاتی در حوزه‌های اقتصاد، فرهنگ و ورزش انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شفاف‌سازی از وظایف دولت است، افزود: شفاف‌سازی در فوتبال مثل این شده که از یک توپ چهل تکه تنها یک تکه نمایش داده شود. اگر قرار است در فوتبال شفاف‌سازی شود باید این کار در همه ابعاد انجام شود.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس تهران با تاکید بر شفاف‌سازی در تمام حوزه‌ها ادامه داد: شفاف‌سازی در فوتبال تنها نباید محدود به قرارداد بازیکنان شود، بلکه باید در همه ابعاد صورت گیرد. اکنون فساد، دست‌های پشت پرده، تبانی و... در فوتبال وجود دارد، اما آیا تنها با شفاف‌سازی در مورد قرارداد بازیکنان مشکلات رفع می‌شود؟

رویانیان با اشاره به اتهاماتی که به نیروی انتظامی زده شده است، تصریح کرد: یکی از ارکان امنیت کشور نیروی انتظامی است و بر اساس فرموده مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی است. دشمنان می‌خواهند نیروی انتظامی را تضعیف و بشکنند و از این رو اتهاماتی را متوجه این نهاد می‌کنند.

وی تصریح کرد: ممکن است کسی در هر مقام و پستی تخلف یا خطایی ناخواسته انجام داده باشد اما ربطی به تشکیلات نیروی انتظامی ندارد. علاوه بر این مراجع ذی‌صلاح مسئول بررسی و اعلام نظر نسبت به تخلفات هستند و بنابراین جوسازی‌هایی که انجام شده به ضرر نظام است.

فرمانده پیشین پلیس راهنمایی و رانندگی کشور اضافه کرد: آن‌هایی که عامدانه این اتهامات را می‌زنند، دشمن هستند و آن‌هایی که نمی‌دانند، نادانسته به نظام ضرر می‌زنند.

رویانیان با بیان اینکه نیروی انتظامی قدرتمند و حافظ جان و مال و ناموس مردم است و تحت نظارت فرمانده کل قواست، اظهار کرد: به نظر من پاک‌ترین نیروها و فرماندهان را نیروی انتظامی دارد. من 36 سال در نیروی انتظامی بودم و این نظر را با قاطعیت می‌گویم.

وی با اشاره به دشمنان جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: به حول قوه الهی مطمئن باشید که اسرائیل بیشتر از دو دهه عمر نخواهد داشت و خواهد رفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار